marți, 4 august 2009

Marea Intalneala de la Alba Iulia - prima editie 31.07-02.08.2009

By In bucatarie la Sidy   Posted at  15:33   Intilniri 2 comments

Aparut pe site-ul  Gustos.ro :




“Gustoaselor si nu numai, eu va invit la Alba Iulia!”. 

Cu invitatia Marianei (“Anena”, pe forum) a inceput marea intalnire a membrelor forumului Gustos.ro de la Alba Iulia. Dupa multe planuri, discutii si decizii, 11 dintre cele mai active membre ale forumului s-au intalnit in inima tarii, pentru a se cunoaste mai bine.
- “Lista incepe cu mine si cu Sidy si ramane deschisa”, spunea Anena.
Incetul cu incetul, lista s-a completat.
- “Eu prezenta, daca totul e ok”, a spus Angela.
- “Daca totul merge bine, vin si eu” - Daniela.
- “Fetelor, gata, am primit dezlegare, vin si eu”, Mariana Bondoc.
 Iar Sidy le-a amenintat cu drag: “Bey clujencelor!!! Poate nu veniti la Alba, ca va pap nasucurile!!”.
In cele din urma, 11 “gustoase” s-au pus pe facut bagaje – Sidy, Anena, Daniela, Menuca, Iuliana, Mariana Bondoc, Maria-Elena Burdulea, Carmencitta, Silvioara, Angela si Alina42. 
“Fetelor, a inceput numaratoarea inversa. Aici totul este pregatit, covorul rosu, florile si... sigur ca da, Sidy, inclusiv fanfara.”, glumea Anena, in seara de dinaintea plecarii tuturor spre Alba Iulia.
Sidy nu s-a lasat mai prejos si a anuntat, scurt, dar puternic: “Alba Iulia, sosim!!!”.
Celelalte forumiste, cele care n-au reusit sa ajunga la intalnirea de la Alba-Iulia, isi luau la revedere de la ele, pentru cateva zile:
 “Doamne... ce frumos si emotionant! Felicitari si mult succes la intalneala! Sa ne tineti la curent (continuu) si pe noi! Va pup si sa ajungeti cu bine!”, le-a urat Lumiandrei.
“Dragele mele prietene, va urez petrecere frumoasa, timp excelent si sa va ganditi si la noi, cele care n-am reusit sa venim.”, le-a spus fetelor Delia.
Cat timp au fost plecate de pe forum, li s-a simtit lipsa. Jumatate din “sufletul” forumului nu era prezent la apel.
“Fetelor, se simte lipsa voastra de pe forum. Deja mi-i dor de voi”, marturisea naskwik.
Toate forumistele ramase acasa asteptau cu sufletul la gura vesti cat mai proaspete de la Alba Iulia, acolo unde prietenele lor dragi se intalneau pentru prima oara.
Si primele vesti au sosit:
 “Acum am sosit, le-am lasat pe fete la vila sa se odihneasca si dimineata o luam de la capat.”, a povestit, pe scurt, Menuca in prima seara. Au aparut primele poze si primele impresii. Totusi, pentru povestile finale, mai aveam cu totii de asteptat cateva zile.
Duminica seara, cand toate “gustoasele” au ajuns la casele lor, au inceput primele impresii.

- “Zau ca nu-mi vine sa cred ca au trecut asa de repede zilele !! 31.07-02.08.2009...zilele astea nu se pot uita !!! A fost minunat, de neuitat !!! Si ca sa stiti si voi cum a fost ,am sa incerc sa va povestesc ce am facut si pe unde am umblat...Voi ati fost in sufletele noastre si in toate povestile ...ati fost amintite fiecare in parte....trebuie sa fi simtit si voi asta !!! “, marturisea Sidy, proaspat venita de la Alba Iulia.

- “Buna gustoaselor, va scriu in fuga cateva cuvinte, ca azi am multa treaba de facut si ce am trait noi la Alba nu se poate descrie in cateva cuvinte. Am avut niste gazde minunate. Anena si Menuca, va imbratisez si va sarut cu drag si va multumim din suflete pentru felul cum ne-ati primit. Din pacate a fost scurt timpul petrecut impreuna.”, adauga Silvioara, cu putin regret.

Apoi, au urmat pozele si povestile.
Am aflat ca vineri s-au intalnit o parte dintre ele spre seara, cand au reusit sa ajunga la Alba Iulia.
-  “Dupa pupaturile , imbratisarile si dusul de rigoare”, asa cum povesteste Sidy, a urmat o plimbare prin oras si o pizza servita in tihna. Acolo, s-au intamplat doua surprize: una, din partea echipei Gustos.ro, care le-a oferit tuturor “gustoaselor” prezente un sort de bucatarie imprimat cu Gustos.ro, facut special pentru acest eveniment (pe aceasta cale ii multumim Carmencittei, care a fost micul nostru ajutor – pentru ca echipa Gustos.ro n-a putut fi prezenta la Alba Iulia, am rugat-o pe ea sa inmaneze sorturile fetelor). A doua surpriza a venit din partea Alinei42, care, stiind ca urmeaza ziua Anenei, i-a pregatit un tort delicios si i-au cantat cu toate “La multi ani!”.
A doua zi, au aparut si restul “gustoaselor” care au lipsit de la apel in prima zi. Din nou, pupaturi si imbratisari, apoi... placinte cu varza facute de Menuca! Se pare ca au fost atat de delicioase, incat primul lucru pe care l-au facut fetele atunci cand s-au intors a fost sa ii ceara insistent reteta Menucai. Nu stim daca inca au primit-o, dar o vrem si noi!
DA am primito !http://www.gustos.ro/retete-culinare/placinta-pe-lespede-ca-la-noi-in-ardeal.html 
Apoi, a urmat o plimbare inspre Cetatea medievala din Alba Iulia, unde fetele au asistat la schimbarea garzii. A urmat un pranz copios la mall Alba si, spre seara, povesti la o terasa.
 Duminica a fost ziua despartirii. Anena le-a invitat pe toate “gustoasele” la ea acasa, unde au baut o cafea si... au mai stat la povesti! In cateva ore, s-au indreptat toate spre casa si, cum au ajuns, au intrat pe forum, pentru a le povesti si celor care n-au putut ajunge cat de bine s-au distrat.
Speram la o noua intalnire a “gustoaselor” de pe forum cat mai curand si suntem mandri ca avem niste utilizatoare atat de apropiate una de alta, incat sunt in stare sa bata o tara intreaga (unele dintre ele au venit de la Craiova,Oradea, Bucuresti sau chiar Galati!) pentru a se intalni....

Si acum am sa va povestesc eu :

Zau ca nu-mi vine sa cred ca au trecut asa de repede zilele !!
 31.07-02.08.2009...zilele astea nu se pot uita !!!
A fost minunat, de neuitat !!!
Si ca sa stiti si voi cum a fost ,am sa incerc sa va povestesc ce am facut si pe unde am umblat..
.Voi ati fost in sufletele noastre si in toate povestile ...ati fost amintite fiecare in parte....trebuie sa fi simtit si voi asta !!!
Deci ....sa incep cu inceputul:

Vineri 31 iulie

La 15.30 cind am sosit la camin ma asteptau deja Anena, Menuca, Alina 42, Silvioara si Iuliana:
Bineinteles ca ne-am pupacit si ne-am strans in brate tere, tare si parca nu ne venea sa credem ca suntem acolo prezente !
Am mai stat si povestit nitel, pina au venit cu trenul de la Bucuresti( care bineinteles ca a intarziat)Carmen si Mery:
Asta a fost gasca ce a sosit pina vineri seara...




.Dupa pupaturile , imbratisarile si dusul de rigoare a urmat plimbarea prin minunatul oras Alba Iulia care este foarte curat, are multe blocuri reabilitate si vopsite in culori vii care parca intineresc orasul...
In parcul din centru este o minunata fantana care isi schimba culorile si pozitia...poate reuseste Alina42 sa puna poze cu fantana , ca pozele mele nu au reusit.Totusi....




Dupa ce am vazut si cele doua catedrale minunate situate parca la N si la S de fantana , ne-am indreptat spre pietonal unde nu am rezistat tentatiei de a ...savura o minunata pizza pe vatra...
Bineinteles ca aici am primit si minunata surpriza a Alinei( modgustos) careia ii multumim din suflet si pentru ca Anena urma sa isi sarbatoreasca ziua pe 14 august, Alina 42 a venit cu ...surpriza ei in lada frigorifica:
Povestile au continuat si tot nu ne venea sa credem ca ceea ce ni se intimpla , este real !!!
Intr-un sfarsit pe la 24.00 am ajuns la vila unde am fost cazate:




Sambata 01 August

Dimineata..."vine Clujul pe la noi" !!!
Si cine credeti ca mai vine ??? Menuca...ne facuse cu noaptea in cap...placinte pe lespede !!! A venit cu ea calda !!! Nu va spun cum a fost !!!
Atunci au sosit si Angela si Lenuta de la Tarnaveni....le vedeti la ...placinte !!! :lol:  :lol: :lol:
Si uite asa ne-am strans toate gustoasele care au vrut si au putut sa vine la Alba iulia :




Ne grabeam deja ca se apropia ora 12.00 si voiam sa fim prezente la Cetate la Schimbarea garzii....
Despre aceasta trebuie sa va spun citeva cuvinte...merita sa ascultati si sa aveti putina rabdare sa vedeti ceva frumos !!!
In fiecare sambata la ora 12.00 fix, în Cetatea medievală din Alba Iulia se desfăşoară ceremonialul de schimbare a gărzii Cetăţii, pe un traseu bine stabilit, ce cuprinde Poarta a IV-a , Poarta a III-a şi Poarta I. 50 de soldaţi, îmbrăcaţi în uniforme ale armatei austriece medievale, compusă dintr-un corp de artilerie, unul de infanterie şi un altul de cavalerie, participă la acest spectaculos eveniment de schimbare a gărzii Cetăţii din Alba Iulia. Corpul de artilerie este format din garda „Traseului celor Trei Fortificaţii” ,corpul de cavalerie şi cel de infanterie. Pentru cavalerie au fost cumpăraţi, din Olanda, şase cai, negri, cu coamă şi coadă lungă, cai frizieni, care sunt consideraţi o rasă cu sânge cald, extrem de agili şi docili,
Soldaţii sunt îmbrăcaţi în uniforma habsburgică a primei jumătăţi a secolului al XVIII-lea, atunci când a fost construită fortificaţia din Alba Iulia. La Poarta a III-a a Cetăţii a fost construită şi o replică a podului mobil existent în epoca medievală, care se ridică şi se coboară, în funcţie de evenimentele ce au loc în Cetate.

https://www.youtube.com/watch?v=Y_J5VXxlSJk

http://www.trilulilu.ro/octavianser/96e6526d349b99

A fost ceva foarte emotionant ce merita sa vezi !!!
Cu greu ne-am despartit de frumoasa cetate Alba Iulia pe o caldura crunta ce incepuse sa le faca pe gustoase sa le doara capul.





Era pranzul asa ca am plecat la mall sa luam masa...
Am ajuns la mall...
Aici fiecare a servit ceea ce a dorit la un pret foarte convenabil si bineinteles ca ne-am intins cu pranzul pentru ca afara incepuse o ploaie cu tunete si fulgere...macar se mai racorise putin....
Lenuta si Angela trebuiau sa plece dar...cu amabilitatea Alinei 42 s-a reusit prelungirea sederi lor cu citeva ore...Alina le-a dus pina acasa in Tarnaveni, cu masina ei....
Spre seara am mers in centru .
Pe linga minunata lor muzica ritmata, de care nu ne puteam desparti au fost si majorete, tinerele foc !
Spre seara ne-am retras la o terasa sa ne continuam povestile...credeti ca le-am terminat ??? Da de unde !!!!
A plecat si Daniela la Cluj...asa ca am ramas doar cele ce am fost si vineri...
A fost minunat iar Anena si intreaga sa familie au fost la inaltime !!! Sunt niste oameni minunati, deosebiti...la noi in Bihor este o vorba " sunt buni de uns pe paine" !!!Zau ca iti pare rau sa te desparti de ei....dar vom tine in continuare legatura si cu Teo( sora Anenei) care are niste retete fantastice si a promis ca va intra si ea pe forum sa le posteze....Te asteptam cu drag iubita !!!

Duminica 02 August

Se apropie despartirea si este foarte greu....se vede si pe fata fetelor...
Anena scumpa de ea ne-a invitat in sanul familiei sale unde am cunoscut- o si pe simpatica mamica a celor doua surori! Saru'mana doamna !!!! Sunteti deosebita !
Deja ma uitam cu groaza la ceas...mai erau citeva minute si trebuia sa plec, trebuia sa ma despart de surorile mele si-mi era tare greu, nu as fi vrut sa fac asta.... :(  :cry:
Dar ...trebuia sa plec !!! Dar am avut placutul sentiment ca ne vom reintilni pe Forum si vom putea striga:

Am facut-o si pe asta !!!!

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

2 comentarii:

  1. Comentarii de pe site-ul Gustos.ro :

    constanta proca (Chef de cuisine) , 17 mai 2010
    Felicitari !

    burdulea maria elena (Chef de cuisine) , 18 august 2009
    Maria, sunt fotografii pe forum, la topicul ,,Intalnirea de la Alba-Iulia,, iar filmulete pe youtube.

    Lia Maria (Chef de cuisine) , 17 august 2009
    Bravo voua "gustoaselor" si la cat mai multe intalniri ...

    Nicoleta Mariana Sandulache (Chef de cuisine) , 13 august 2009
    Jos Palaria, bravo voua "gustoaselor" care ati avut aceasta idee. Ceea ce ati inceput voi la Alba Iulia trebuie neaparat continuat si cu alte intalniri si in alte orase. Felicitari si pentru ideea originala pe care ati avut-o, eu v-as propune "gustoasele lunii".

    Maria Lupean (Chef de cuisine) , 13 august 2009
    Unde putem vedea ceva fotografii sau filmulete...?

    Cely Snijec (Chef de cuisine) , 12 august 2009
    Aveti si votul meu. Felicitari!

    Ramona (Chef de cuisine) , 12 august 2009
    Ma bucur nespus pentru fetele care s-au intinit la Alba-Iulia, pentru momentele deosebite petrecute acolo...Felicitari Anena si Menuca, dar si celorlalte "gustoase" ce si-au facut timp sa se intalneasca pentru a-si urma un vis, pentru a face o bucurie prietenelor de pe forum!!!

    burdulea maria elena (Chef de cuisine) , 12 august 2009
    A fost intradevar foarte frumos, emotionant, mi se parea ca e un vis nu realitate, a trecut insa foarte repede, fetele sunt deosebite, prietenoase, simpatice, le stimez pe toate. Pt gazde ANENA si MENUCA numai cuvinte de lauda, au fost minunate amfitrioane.

    Maria Lupean (Chef de cuisine) , 11 august 2009
    Felicitari doamnelor! Ati avut o idee minunata si ma bucur ca ati reusit, care ati reusit sa mergeti. Se pare din povestirile voastre ca a fost minunat....felicitari inca o data!

    Crystyna (Chef de cuisine) , 11 august 2009
    Felicitări doamnelor care au fost la Alba! Nu am ştiut, de asta dar nu puteam veni! Am grijuk de băieţel... :)

    Sidy (Chef de cuisine) , 11 august 2009
    Cele care nu ati reusit sa veniti cu noi la Marea Intalneala de la Alba Iulia, nici nu stiti ce ati pierdut !!! Nu se poate povesti prin cuvinte sentimentele ce ne-au incercat, bucuria ce am avut-o vazandu-ne una pe alta ,nu numai prin poza avatarului. Sa stiti ca toate "gustoasele" sunt minunate, parca am fi niste surori care o data si o data am trait impreuna ! Doina draga, daca tu poti organiza o intilnire la Timisoara, promitem sa fim prezente in numar cat mai mare !!! Multumim GUSTOS ca existi ca altfel aceasta intilnire nu ar fi fost posibila !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. dicarmencitta1957 (Chef de cuisine) , 10 august 2009
    A fost foarte emotionant acest eveniment.Ne-am cunoscut o parte din doamnele de pe site si forum,unde comunicam in fiecare zi.Vreau sa va spun, ca tare mi-a placut orasul Alba-Iulia,curat,frumos,cu flori multe,cu oameni primitori.In mod exceptional vrea sa spun ca Mariana Tutelea(Anena) si Stan Armeana(Menuca),sunt doua doamne, foarte primitoare si care s-au ocupat de venirea noastra.Am fost primite foarte frumos si cazate foarte bine.Nu am cuvinte, sa va descriu ce frumos a fost,toate am fost ca o familie,ce in ziua de azi rar intalnesti.Asa prieteni niciodata sa nu-i pierzi,pentru ca sunt de o valoare inestimabila.Intr-un cuvant a fost super-bine.Pe aceasta cale eu le multumesc mult lui Anena si lui Menuca doua fete de zahar.Sper sa ne mai revedeam si sa fim si mai multe.Cu cat suntem mai multi utilizatori de pe site-ul Gustos.ro o sa fie si mai frumos.

    diana (Chef de cuisine) , 10 august 2009
    Felicitari fetelor care au fost la Alba Iulia si in mod special felicitari pt Anena ,pt deosebita initiativa si organizare a acestei intalniri ! Nu oricine e instare sa faca asa ceva !

    valentina ionita (Chef de cuisine) , 10 august 2009
    Interesanta intalnire fetelor...Chiar am ramas placut impresionata ca initiativa voastra a prins viata.Felicitari si la cat mai multe intalniri de acest gen...

    Doina Varga, 10 august 2009
    Foarte frumos si foarte emotionant. Am citit tot ce s-a scris, am vazut si filmulete Alinei42 si mi-a parut rau ca nu am putut merge si eu. Daca s-ar organiza ceva la Timisoara, as participa. In alta parte nu am cum. Dar au povestit fetele atat de mult si atat de frumos ca parca am fost si eu acolo. Felicitari organizatorilor, felicitari participantelor si nu in ultimul rand site-ului gustos.ro. Altfel nu ne-am fi cunoscut, real sau virtual, daca nu ar fi fost acest site si forumul gustos.

    lumi, 10 august 2009
    La urmatoarea intalnire nu voi lipsi! Am zis!

    Varadi Silvia, 10 august 2009
    A fost cu adevarat un moment emotionant,atunci cand ne-am intalnit.Nimic nu se compara cu intalnirea de la Alba Iulia.Sper sa mai avem multe ocazii de a ne intalni,inclusiv cu celelalte fete care nu au putut fi prezente.Poate data viitoare sa ne strangen in numar cat mai mare.

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.