miercuri, 17 decembrie 2014

Paine de Craciun

By In bucatarie la Sidy   Posted at  09:02   Masina de paine 2 comments

Ca in fiecare an, de sarbatori, Dr.Oetker ne surprinde placut cu bunatatile pe care ni le face cadou.Si acum de Sarbatorile de Iarna, am primit de la ei pachetul cu bunatati + o alta surpriza.
Produsele lor le folosesc in mod curent si mie imi plac mult, le folosesc cu drag.
Astăzi e foarte uşor să pregătiţi, deosebit de repede, bunătăţi din aluat dospit. Dacă aveţi la îndemână produsele pe bază de drojdie de la Dr. Oetker veţi reuşi să pregătiţi în cel mai scurt timp bunătăţile de care vă este poftă.
Eu am luat si reteta de la ei, la care am mai adus putine modificari si iata ce a iesit.




INGREDIENTE :

400 g faina alba
1 plic Garant pentru Aluaturi dospite Dr Oetker
200 ml apa calduta
100 ml ulei
1 ou
1 lingura zahar
1 lingurita sare
2-3 linguri seminte
- pentru uns :
1 galbenus
2 linguri lapte



MOD de PREPARARE :

Amestecam foarte bine ,praful Garant cu faina , adaugam apoi celelalte ingrediente si le mixam bine cu mixerul, cu paletele de framantat, cam 2 minute, pina obtinem un aluat lucios, care nu se mai lipeste de peretii vasului.
Nu este necesar sa fie lasat la dospit .
Impartim aluatul, pe o plansa cu faina, in 3 parti mai mari si 3 parti mai mici :



Rasucim cele 3 parti mai mari in forma de rulouri, cu mana si apoi le impletim in trei.
La fel procedam si cu cele 3 mai mici, apoi punem cele mai mari impletite in tava si incalzim cuptorul la 180 de grade.



Peste cele 3 parti mai mari le asezam pe cele mai mici si capetele le prindem cu cate o scobitoare, ca sa nu se desfaca.
Ungem painea cu galbenusul batut cu cele doua linguri cu lapte si dam tava ( primita tot de la prietenii mei de la Dr Oetker) la cuptorul preincalzit.




Lasam sa se coaca si sa se rumeneasca frumos cam 30-35 de minute.O verificam si daca este gata , o scoatem si o lasam sa se raceasca pe un gratar.
Dupa ce s-a racit se poate felia.
Eu nu am mai avut rabdare si co;til cald , l-am mancat cu o cana cu lapte....




Pofta mare sa aveti si merita sa incercati reteta, credeti-ma !
Daca nu aveti praf Garant, folositi drojdia uscata , tot de la Dr Oetker si lasati aluatul sa dospeacsa conform instructiunilor de pe plic.

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

2 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.