vineri, 2 septembrie 2016

Prajitura Miracol

By Sidonia Toncean   Posted at  05:30   Prajituri 4 comments

O prajitura foarte simplu de facut, mai simplu nici ca se poate !
Fara oua, fara faina, fara praf de copt, fara zahar.
Cand gusti o bucatica simti o adevarata simfonie a gusturilor, un adevarat miracol.
Este o prajitura foarte simplu de facut, nu necesita mult timp si rezultatul este unul delicios. Prajitura este foarte crocanta si apoi sfaramicioasa.




Avem NEVOIE de :

100g unt topit
125g biscuiti digestivi
175g fulgi de ciocolata
75g  nuca de cocos
125g miez de nuca
1 plic zahar vanilat
coaja de lamaie

400ml lapte condensat




MOD de PREPARARE :


Tapetam cu o foaie de copt o tava 25X30 cm si turnam untul topit si racit in ea.
Deasupra punem biscuitii sfaramati, asezati uniform, amestecati cu zaharul vanilat si coaja de lamaie.


Presaram fulgii de ciocolata deasupra, astfel incat sa acopere biscuitii.Am mai avut niste patratele de ciocolata cu lapte, le-am rupt si le-am pus si pe acelea.



Presaram nuca de cocos in mod egal pe toata tava.




Nuca rupta in bucatele urmeaza sa o presaram in tava, peste toate celelalte, apoi turnam laptele condensat, dupa ce l-am amestecat putin.



Dam tava la cuptorul dinainte incalzit  la 160 de grade cam 30-40 de minute, pina se rumeneste deasupra.




Lasam sa se raceasca bine, abia apoi putem sa o portionam.
Asa-i ca este foarte usor de facut ? Bine...aveti dreptate.Are niste calorii in plus, dar nu o facem in fiecare zi...!E delicioasa...nu ma credeti ? Atunci apucati-va sa o faceti si va veti convinge.

Pofta mare sa aveti !




Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

4 comentarii:

  1. Camelia Khalil

    Delicioasa prajitura.Da,multe calorii,dar,cum zici,n-o facem in fiecare zi. Îmi place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ca merita sa ne rasfatam din cand in cand, nu Camelia ?

      Ștergere
  2. Eu zic ca e o prajitura foarte buna si usor de facut.

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

Google+ Followers

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.