luni, 1 august 2011

Castraveti murati in vin

By In bucatarie la Sidy   Posted at  07:27   Camara de iarna 5 comments

Ingrediente
Pentru un borcan de 5 l avem nevoie de:
100 ml vin alb
2,5-3  kg castraveti
100 ml otet
4-5 catei usturoi
1 radacina hrean
1 lingurita boabe de piper
2-3 fire marar uscat
2 fire cimbru
sare
1-2 ardei iuti(optional)

Mod de preparare:
Intr-un castron mai mare asezam un strat de castraveti bine spalati si storsi de apa.
Luam un pumn de sare mare neiodata si il presaram deasupra lor.Adaugam alt rand de castraveti pe care ii saram si pe ei.

NU adaugam apa si lasam castravetii asa de seara pina dimineata.

A doua zi ii punem in borcane impreuna cu zeama lasata.

Pe fundul borcanului punem marar si cimbru, asezam castravetii punind intre ei cateii de usturoi, ardeii iuti si hreanul curatat.

Deasupra asezam mararul si cimbrul ramas.

Vinul, otetul si boabele de piper le punem in borcan peste castraveti, adaugam apa atat cat este necesar si asa descoperit borcanul , lasam castravetii sa fermenteze 3 zile.

Apa se va tulbura si vor apare deasupra bule cu aer.

Dupa 3 zile bulele dispar dar apa nu va fi limpede te tot , inca.

Punem capacul la borcan si il depozitam in camara pentru iarna.

Peste cateva zile apa de pe castraveti se va limpezi.

Cui ii place poate adauga si zahar dupa gust cand adauga vinul....eu nu am pus.

Pofta mare !



Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

5 comentarii:

  1. Ce noutate,n-am stiut ca se pot pune in vin,am mai invatat ceva,pupici Sidy!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumosi, o reteta inedita pt mine, draga Sidy.

    RăspundețiȘtergere
  3. Crețu Veronica

    Interesant,nu stiam ca se poate si asa .
    Ieri la 10:57 · Îmi place

    Melania Parus

    BRAVO
    Ieri la 13:05 · Îmi place

    Iancu Lubita

    Cate aflu eu de la tine,soro!!!foarte interesant!!
    Ieri la 15:15 · Îmi place

    Sara Mike

    O idee interesanta... de retinut! Pup!
    Ieri la 15:22 · Îmi place

    Camelia Khalil

    Maninci un castravete murat,apoi,...............cinti.
    23 ore · Îmi place · 1

    Tudor Alexandru

    .... SI UITE ASA STRICA SIDY VINUL ! VALI STIE DE RETETA ASTA CU VINUL LUI ?
    22 ore · Îmi place · 2

    Andreea Denisa Si Florin

    Ia sa fac si eu , ca si asa tin vinul degeaba!!
    19 ore · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  4. Comment de pe Facebook :

    Loredana Mirabela Oprea

    Interesant pusi la rece ma gandesc nu ?
    Ieri la 09:07 · Îmi place

    Toncean Sidonia

    Sunt pentru iarna facuti Loredana Mirabela Oprea si stau, ca am mai pus si alta data !
    Ieri la 09:12 · Îmi place

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.