miercuri, 9 ianuarie 2019

Supa de naut cu varza creata si chorizo

By In bucatarie la Sidy   Posted at  11:04   Supe No comments

Este o supa foarte usoara, se face rapid si este foarte gustoasa.
Reteta o am de la Ancuta mea si m-am indragostit de ea prima data cand ne-a servit la ea, cu aceasta supa delicioasa.
Multumesc Ancuta !



Avem NEVOIE de 

1 conserva naut Sun Food
1 conserva rosii cuburi
1 varza creata mica
100-150 g chorizo
1 varf cutit chilli
sare
piper

1 bagheta
1 catel usturoi
putin unt


 


MOD de PREPARARE

Salamul(sau carnati) il taiem rondele si il injumatatim , apoi il prajim putin ca sa isi dezvolte aroma.




In oala de supa punem rosiile,, nautul bine scurs, varza taiata marunt, salamul prajit, chilli si apa necesara si lasam sa fiarba.



Este gata in 15 minute , cand este fiarta varza. Asezonam.



Dupa ce s-au fiert toate, lasam 10 minute sa se odihneasca pina prajim bagheta pe care am taiat-o oblic.


Frecam feliile de bagheta cu usturoi si le ungem cu un strat subtire de tot de unt.



Dervim supa alaturi de bagheta prajita.




Pofta buna sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.