joi, 25 iunie 2020

Strudel cu ineluse de ovaz Nestle si visine

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:25   Prajituri No comments

 
Ovazul este o cereala foarte indicata in afectiunile digestive, avand rol de stimulare a digestiei, de calmare a spasmelor intestinale si rol laxativ. El se recomanda si in afectiunile ficatului, mai ales in inflamatia colecistului (colecistita). Ovazul actioneaza pozitiv si asupra vaselor de sange si a inimii, scazand colesterolul din sange si glicemia ,fiind util si in diabet.
Pentru ca este atat de sanatos, cu ultimele ceareale Nestle, m-am hotarat sa fac acest gustos strudel, pe care va indemn sa il faceti in cateva minute... A fost atat de savuros incat nici sa se raceasca nu a mai avut timp, asa ca nici poza finala, cu sos de vanilie nu am apucat sa o fac.A disparut rapid din farfurii !



Avem NEVOIE de :

400 g aluat foietaj
50 g cereale cu ovaz, mere si scortisoara
400 g visine pt prajitura, puse pe iarna
30 g unt
200 ml sos de vanilie
Inghetata de nuci (optional)



MOD de PREPARARE :


Aluatul decongelat dinainte il intindem putin cu sucitarea , Visinele le scurgem bine de siropul lasat, apoi le presaram pe foaia de aluat si peste punem inelele de cereale.


Rulam aluatul cat mai strans cu ajutorul foliei in care a fost pachetat aluatul , apoi il asezam intr-o tava de cozonac unsa cu putin unt.
Ungem si strudelul cu putin unt topit. Eu am presarat ci niste ornamente pe el.




Dam strudelul la cuptor si il sa se coaca pina se rumeneste frumos deasupra, cam 30-40 de minute, depinde de cuptor, la 180 C.



Dupa ce s-a copt il scoatem pe gratar si il lasam sa se raceasca, daca aveti noroc.
Mirosea atat de bine incat Alex l-a taiat asa cald , i-am pus un glob de inghetata si sos de vanilie.








A fost delicios, credeti-ma, ca altfel nu disparea din farfurii atat de repede.



Nu am mai apucat sa ii fac poza cu sosul de vanilie...
Pofta buna sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.