Smart Corporation Group a organizat pentru iubitorii publicității un eveniment în cadrul Nopții Agențiilor în care invitații au avut parte de momente de creativitate și gust alături de branduri celebre ca Angelli și Dr.Oetker.
Pe lângă tricourile pictate cu măiestrie, graffiti și panouri de creativitate, musafirii au avut parte de băuturi și gustări atent preparate.
Strawberry Field, Garibaldi, Bitter Spritz și Bellini sunt doar câteva dintre cocktail-urile pe bază de Angelli pe care invitații le-au putut savura, aceștia având de asemenea ocazia să-și prepare propriile băuturi unice.
Ambianța franțuzească a serii a fost oferită de Dr.Oetker care a pregătit gustoasele Bistro Baghette, lansând astfel și un nou sortiment în cadrul evenimentului, acela de baghete Champignon. Pizza cu blat pufos Guseppe de la Dr.Oetker, scoasă direct de la cuptor, a fost apreciată de toți invitații.
Detaliul aromat al evenimentului a fost adus de restaurantul 1001 Nopți, care a expus condimente cu specific libanez de până la 4.000 de euro kilogramul, precum șofranul, turmeric, coriandrul și multe altele.
0 comentarii: