duminică, 27 octombrie 2013

Prajitura cu urda

By In bucatarie la Sidy   Posted at  10:08   Prajituri 24 comments

O prajitura simpla si gustoasa care se face foarte repede....daca acum nu mai aveti urda,puteti incerca sa o preparati cu branza de vaci.
De cand a aparut urda ,mi -a spus cumnata mea ca are o reteta minunata de prajitura cu urda. Asa ca acum vi-o prezint si voua:








Ingrediente:

-pentru aluat
2 oua
22 linguri zahar
22  linguri ulei
22  linguri faina
30  linguri lapte
1 lingura cu varf cacao
1 praf de copt( bicarbonat)
un praf sare



- pentru umplutura
500 g urda
2 oua
4 pliculete zahar vanilat
100 g stafide
esenta rom
coaja de lamaie
100 g zahar


Mod de preparare :

Pentru a face repede aceasta reteta trebuie sa aveti toate ingredientele linga voi, pentru ca se face foarte repede.
Preparam coca.
Se separa cele doua albusuri de galbenusuri, se mixeaza spuma cu un praf de sare , apoi adaugam si galbenusurile si mixam in continuare ,,fara a ori mixerul. Adaugam pe rand zaharul, uleiul putin cate putin ca la maioneza, apoi laptele, faina (amestecata cu praful de copt) lingura cu lingura si la final cacaoa.











Aluatul rezultat il punem intr-o tava mare ( de aragaz) tapetata cu hartie de copt, unsa cu putin unt.
Intr-un alt vas preparam umplutura . Urda o sfaramam cu o furculita, adaugam ouale intregi, stafidele hidratate in apa cu putina esenta de rom, zaharul si zaharul vanilat si la sfarsit coaja de lamaie.
Amestecam bine sa se omogenizeze ingredientele.
Cu ajutorul unei linguri punem urda peste aluatul din tava, din loc in loc.
Dam tava la cuptorul dinainte incalzit la 160 de grade, pentru aproximativ  40 de minute ( facem testul cu scobitoarea)










Dupa ce prajitura este coapta, o lasam sa se raceasca in tava, apoi o portionam.
Pofta mare sa aveti !





Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

24 de comentarii:

  1. Tare mult imi place cum suna prajitura ta! Ador urda!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prajitura asta arata ca un....dalmatian. E de efect si e taaaaare buna.
      Te tzuc cu drag Merisor !

      Ștergere
  2. Si mie imi place urda, sa stii ca o sa incerc si eu prajitura asta! Pupici, o seara frumoasa, Sidy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu credeam ca va fi asa de buna, dar....a disparut urgeny din farfurii....!
      Te tzuc cu drag Oana !

      Ștergere
  3. Sunt fan urda si cu siguranta prajitura asta este pe placul meu.Te pup vecinica si iti doresc o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu urda am doar cand merg la cumnata mea draga....asa ca profit din plin , vecinico !
      Ce gasesc in piataaaaa....mai bine nu !
      Te tzuc cu mare drag !

      Ștergere
  4. ador aceasta combinatie, iar urda in prajituri este minunata...delicios!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zau ca e minunata, merita testat !
      O noua saptamana asa cum ti-o doresti draga Alice...

      Ștergere
  5. uite, urda n-am pus pana acum in prajituri, dar sigur voi face si eu! pana la urma, cu ce-i mai prejos decat ricotta?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urde este romaneasca....ricota nu ,dar....e la moda !
      Asa ca....hai incearca .
      Te tzuc cu mare drag !

      Ștergere
  6. Faina prajitura asta, eu o numesc rapida pentru ca nu necesita mult efort. De buna, stiu ca e tare buna ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca e rapida prajitura asta, draga Paula.
      Sa inteleg ca ai facut-o ?
      Te tzuc cu drag !

      Ștergere
  7. Imi place urda foarte mult iar prajitura aste nu poate fi decat foarte buna!
    Pup si zile senine in continuare sa ai!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E minunata Lulu, crede-ma !
      Te tzuc cu mult drag !

      Ștergere
    2. Super buna! Am facut-o! Si usoara si delicioasa! Felicitari!

      Ștergere
    3. Geniala! Am facut-o si a iesit din prima! Multumesc pentru reteta!

      Ștergere
    4. Se face atat de usor si este foarte gustoasa !

      Ștergere
  8. o reteta delicioasa pe care as dori sa o incerc si eu ,multumim de reteta <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Prajiturica mea este in cuptor ,.)

    RăspundețiȘtergere
  10. Usoara reteta,multumim,sigur o vom incerca :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Waw ce-mi place vin si eu sa-mi dai o feliuta te rog e bestiala ...cu urda mama mia!♥♥♥ ce va iubesc!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.