duminică, 5 septembrie 2010

Pasta de gogosari( sau ardei kapia)

By In bucatarie la Sidy   Posted at  09:12   Camara de iarna 8 comments


Ingrediente:
5 kg gogosari sau ardei kapia rosii,
200 ml ulei,
sare ,
1 plic conservant 7g ( numai daca nu aveti o camara racoroasa)

Mod de preparare:
Gogosarii spalati ii curatam de cotor si ii taiem felii pe care le dam prin masina de tocat.
 Punem uleiul la incalzit si rasturnam peste el ardeiul macinat, invirtind mereu sa nu se prinda de fundul cratitei.
Cind pasta este bine fiarta ( aproximativ 30-40 de minute), adaugam sare , cam o lingura( nu trebuie sa fie sarata) si conservantul, numai daca e nevoie. Eu NU am pus !!!
Compozitia o punem in borcane asa fierbinte, punem capacele si lasam borcanele in pat cald o zi -doua pina se racesc complet.
Apoi putem pune borcanele in camara.

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

8 comentarii:

  1. Vrednicuto!
    Buna pasta asta la iarna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am de gand s-o prepar zilele astea...e foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. este de departe cea mai buna reteta ,un adevarat rasfat culinar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o folosesc de multi ani Brindusa raga si tare m-am obisnuit cu ea. E buuuuuna...rau !

      Ștergere
  4. Bunăăăă, e de probat zilele următoare ;) Multumesc pentru idee, Sidi drag! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare sunt curioasa ce vei spune de ea , dupa ce o faci, Crisule drag !

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.