duminică, 23 mai 2010

Paine semi

By In bucatarie la Sidy   Posted at  18:39   Masina de paine No comments






Ingrediente:
3 3/4 masuri faina alba
1 masura faina neagra
300 ml apa calduta
1 1/2 lingura sare
4 linguri ulei
1 lingura zahar 1 plic drojdie uscata(7 g)
3 linguri lapte praf
In imagine se poate vedea masura( cea din stanga, mai mica) si lingura , din dotarea masinii de paine, pe care le-am folosit.

Mod de preparare:
Painea am facut-o la masina de paine si am pus ingredientele in urmatoarea ordine:
- apa
- sarea
- laptele praf
- uleiul
- faina
- drojdia
- zaharul

Am programat masina pe programul de paine frantuzeasca FRENCH si...am asteptat sa miroase a paine copata, in casa....
Este un miros imbietor !
Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.