duminică, 2 ianuarie 2011

Tarta aperitiv cu ciuperci

By In bucatarie la Sidy   Posted at  10:40   Aperitive 1 comment











Ingrediente:
400 g aluat foietaj
2 cepe
4 catei usturoi
2 cutii ciuperci taiate
1 lingura unt
1 ardei iute
300 g smantana
200 ml lapte
4 oua
150 ml coniac
50 g cascaval
un varf cutit boia iute
piper mozaic
sare

Mod de preparare:
Am folosit o ceapa alba si una rosie pe care le-am curatat si le-am tocat marunt, impreuna cu usturoiul.
Untul il punem intr-o tigaie mai mare in care calim ceapa si usturoiul.Adaugam apoi ardeiul iute si ciupercile taiate si ele marunt, lasam 5 minute sa fiarba in apa ce o lasa ciupercile, apoi adaugam coniacul, reducem focul, asezonam si lasam sa fiarba cam 15 minute, apoi lasam sa se raceasca.
Intr-un bol amestecam smantana, ouale batute,boia, laptele, sare si piper proaspat macinat.
Intr-o tava mai maricica unsa cu unt, asezam foaie de copt si tapetam cu aluatul de foietaj. Asezam ciupercile, peste ele smantana amestecata, radem cascaval deasupra si dam la cuptorul dinainte incalzit pina se coace bine si se formeaza o crusta aramie deasupra.
Se lasa sa se raceasca putin , apoi se taie in ce forma doriti.
Se poate consuma calda sau rece...
Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

Un comentariu:

  1. Bravo Sidy,este o reteta grozava,o fac si eu dar ceva mai simpla
    Am revenit,si vreau sa ma apuc de treaba.
    Iti doresc un an plin de bucurii si multe impliniri

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.