vineri, 8 iulie 2011

Prajitura rapida cu stafide, nuca si nes

By In bucatarie la Sidy   Posted at  19:16   Prajituri 2 comments












Imi place prajitura aceasta ca se face foarte repede , este usor de facut si merge excelent dimineata linga o cafeluta sau linga un pahar cu lapte....
Se poate face foarte usor in blender.


Ingrediente:
2 cani faina
1 cana zahar
2 lingurite praf scortisoara
8 oua
1 praf de copt cu sofran
100 ml apa minerala
50 g nuci macinate
1 ceascuta ulei
5 lingurite nes
100 g stafide
esenta rom

Mod de preparare:
Stafidele le punem la inmuiat in apa cu esenta de rom.

 Ouale intregi le spargem pe rand intr-o cana,  apoi le punem in blender impreuna cu zaharul, nesul si scortisoara.Amestecam bine 1-2 minute si turnam uleiul in fir subtire.
Faina cernuta o amestecam cu praful de copt si o punem in blender peste oua si mixam iar 2-3 minute.
O tava mica( 22cm X 35cm) o tapetam cu hartie de copt pe care o ungem cu putin unt sau ulei iar in ea rasturnam coca obtinuta peste care presaram nuca si stafidele .
Dam tava la cuptorul dinainte incalzit la 160 de grade C pentru 15 minute , reducem focul la potrivit( 140 grade C) pentru inca 15 minute aproximativ.
Testam aluatul cu scobitoarea sa vedem daca este copt.
Lasam prajitura sa se raceasca in tava apoi o taiem si o asezam pe farfurie.
Cine doreste prajitura sa fie mai dulce o poate pudra cu zahar praf deasupra.
Pofta mare !

PS...vorbind zilele acestea cu Adrian mi-a spus ce prajitura buna si de succes a facut.
Imediat ce am auzit reteta, mi-am notat-o si acum am pus-o in practica.
O prajitura delicioasa ce se poate face si cu banane...asta dupa spusele lui Adrian:
http://inbucatarielacafea.blogspot.com/2011/07/banana-cake.html
Multumesc frumos Adrian pentru tot !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

2 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.