miercuri, 3 august 2011

Galuste din spanac cu sunca

By In bucatarie la Sidy   Posted at  07:52   Alte mancaruri 1 comment













O minunata reteta pe care am primit-o de cateva zile de la "surioara " mea Laura S. din Austria si pe care m-am grabit sa o pun in aplicare. A iesit un deliciu si de aceea va invit sa o testati si voi....
Multumesc frumos "surioaro"...


Ingrediente:
250 g spanac
4 oua
150 g sunca
200 ml smantana
100 g cascaval
400 g faina
1 cana lapte
1 lingurita usturoi granule
1 ceapa
50 g unt
nucsoara
sare
piper

Mod de preparare :
Curatam spanacul se codite , il spalam bine si il punem la fiert cateva minute, apoi il tocam marunt.. Daca folositi spanac congelat, il lasati sa se dezghete.
Intr-un castron mai mare punem spanacul , ouale, usturoiul granule, sare si piper, le amestecam bine pina se omogenizeaza. Adaugam faina si laptele treptat si mixam pina obtinem o compozitie buna de galuste.
Lasam sa se odihneasca 30 de minute, timp in care taiem sunca cubulete, ceapa o curatam si o tocam marunt.
Punem untul la topit intr-o cratita, calim putin ceapa si adaugam sunca sa se rumeneasca putin.Cand sunt gata adaugam smantana, nucsoara si asezonam.
Dupa trecerea celor 30 de minute punem apa la fiert cu o lingurita rasa de sare; cand fierbe, reducem foculsi cu ajutorul aparatului de facut galuste , rupen aluatul. Eu am un aparat foarte , foarte vechi de la strabunica mea si nu-mi vine sa ma las de el desi e ...batran.Daca nu aveti aparatul, galustele pot fi rupte cu ajutorul unei linguri sau lingurite, in functie cat de mari vreti sa fie galustele.
Le lasam sa fiarba cam 5 minute , dupa care le strecuram si le clatim sub un jet de apa rece.
Montam pe farfurie o portie de galuste , alaturi punem un polonic de sos cu sunca  iar deasupra radem cascaval.
Puteti servi galustele ca atare sau cu oua ochiuri alaturi.
Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

Un comentariu:

  1. O bunatate tre sa fie!Mie imi place spanacul si adevarul e ca nu stiu foarte multe retete in care sa il folosesc.Sa ai o zi buna,draga Sidy si spor mult la treaba!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.