sâmbătă, 10 septembrie 2011

Rulada cu jambon

By In bucatarie la Sidy   Posted at  18:26   Aperitive 8 comments

Stiti ca noua ne plac ruladele ca aperitiv....Asa ca am facut-o pe aceasta, care ne-a placut foarte mult.
Poze  mai multe...dupa ce imi cumpar alt aparat...


Ingrediente:

600 ml lapte
125 g faina
100 g unt
4 oua
250 g jambon(sunca)
200 g cascaval
sare
piper

Mod de preparare:

Se face un sos din untul pus la topit, faina si apoi laptele pus incetisor si invirtind mereu sa nu se faca cocoloase !!!
Se lasa la racit si se pun deoparte vreo 5 linguri din sos
.Restul sosului se amesteca cu ouale batute bine si se pune apoi compozitia in tava unsa si tapetata cu foaie de copt, la cuptor sa se coaca. Se verifica cu scobitoarea.
Jambonul fiert se toaca( eu l-am taiat bucatele mici), se amesteca impreuna cu cascavalul ras pe gaurile mari si se incheaga cu cele 5 linguri de sos si putina smintina sau maioneza , daca trebuie.Se condimenteaza.
Dupa ce e gata rulada , coapta, asa fierbinte , se ruleaza in hirtia de copt din tava si se lasa la racit, apoi se umple cu compozitia de jambon.
Pentru aspect, eu am pus cabanos, ardei rosu si castravete murat si apoi am rulat rulada.
Se da la rece pentru citeva ore, asa in folie si apoi se poate taia.
Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

8 comentarii:

  1. Super buna rulada.Ma servesc si eu cu o feliuta,altfel mor de pofta.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. mm.. cred ca-i tare bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Rulade si rulouri -ne plac la nebunie de orice si oricum!As fi in stare sa umplu blogul de asa ceva dar imi e rusinica.Tare fain,retinut!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a lasat gura apaaaa. Arata tare bine rulada asta, chiar as manca si eu o feliuta, ca nici nu mai stiu de cand nu am mai mancat asa ceva. E minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirela multumesc de vizita !
    Din pacate nu pot accesa blogul tau...imi lasi un link te rog ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Gata Mirela,....am gasit.
    http://madamelechef.blogspot.com/
    E bine, da ?
    Va tzuc fetelor si va multumesc de vizita, la toate !

    RăspundețiȘtergere
  7. Sidy draga...ce rulada apetisanta ai preparat....mmmmmm...

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.