duminică, 16 octombrie 2011

Prajitura cu mere Alecu

By In bucatarie la Sidy   Posted at  07:54   Prajituri 5 comments

O prajitura cu mere pufoasa, delicioasa, super simpla, merita incercata. Este cea mai buna si simpla prajitura cu mere pe care am mancat-o pana acum si am primit multe laude de la cei care au gustat-o.
Reteta o am de la un bunicut, nea'Alecu...zilele trecute a implinit 82 de ani...










Ingrediente:
1 cana faina
1 cana gris
2 cani zahar
4 linguri lapte praf
1 praf de copt
2 kg mere
scortisoara
50 g nuca
4 linguri ulei
50 g unt


Mod de preparare:

Faina, grisul, laptele praf, praful de copt si o cana cu zahar se amesteca bine.
Merele spalate si sterse se rad cu coaja cu tot si nu se storc.Se amesteca cu o cana cu zahar si cu scortisoara.
Intr-o tava se pune hartie de copt pe care o ungem putin si punem 1/2 din compozitia seaca de aluat.Peste ea adaugam 1/2 din merele rase, cealalta 1/2 de aluat apoi merele. Deasupra adaugam nuca rupta marunt si 4 linguri de ulei presarate pe prajitura.
Untul il taiem bucatele si il presaram despupra.
Punem tava la cuptorul dinainte incalzit cam o ora pina ce este gata prajitura.
Dupa ce am scos-o din cuptor, asa calda o presaram cu zahar praf amestecat cu scortisoara.
O lasam sa se raceasca apoi o taiem felii.
Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

5 comentarii:

  1. Multumim si noi pentru reteta impartasita, aroma de placinta ne-a "zburlit" simturile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tre'sa-mi fac si eu ceva cu mere ca nu mai pot de pofta.Arata super prajitura ta.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. agradezco que pongas las fotos de como preparas la recetas, porque con el traductor de Google a veces hay cosas que no entiendo bien.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare Nea Alecu! Imi place mult prajitura asta ca e simpla de tot! Multumesc Sidy de idee si reteta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Sidy arata atat de bine!Trebuie sa o incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.