joi, 28 iunie 2012

Prajitura Greta Garbo ( Jerbo)

By In bucatarie la Sidy   Posted at  15:38   Prajituri 3 comments

Inca una dintre prajiturile copilariei mele, din caietul cu retete al maicutei mele. O prajitura dulce-acrisoara , foarte aromata care face parte din topul primelor 10 prajituri preferate ale familiei.Glazurata sau doar pudrata cu zahar este un deliciu pentru papilele gustative.Sunt sigura ca si voi ati incercat-o de nenumarate ori pina acum...



Ingrediente:


600 g faina
250 g margarina
4 galbenusuri
4 linguri zahar
7-8 linguri smantana
coaja rasa de la o lamaie
1 plic praf de copt

1 borcan gem de caise
300 g nuca macinata
100 g zahar

esenta rom
1 plic zahar vanilat





Mod de preparare:


Din produsele de mai sus( pina la praful de copt inclusiv) se face un aluat, care se imparte in 4 si se lasa sa se odihneasca 15-20 minute.
Se tapeteaza o tava cu hirtie de copt, se intinde prima foaie ,  se presara nuca amestecata cu zahar dupa gust, zahar vanilat si esenta de rom. Se intinde a doua foaie se unge cu gem . Se procedeaza la fel si cu cealalta foaie si se pune nuca cu zahar pe ea.Deasupra ramine a patra foaie goala, pe care o intepam putin cu furculita.
Se baga la cuptorul dinainte incalzit la 180 de grade C  si se coace pina se rumeneste un pic foaia de deasupra, cam o ora.
Cind e gata , se scoate din cuptor, se pudreaza cu zahar praf sau se glazureaza si se taie in ce forma dorim.







Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

3 comentarii:

  1. Ooo ,de cand n-am mancat prajitura asta!!Imi placea asa de mult,dar cu atatea pe cap nu mai imi aduceam aminte de ea.
    Acum cand am vazut-o la tine ce bine arata,mi s-a facut dor de ea.Cu prima ocazie am s-o fac.
    Cu drag :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare buna prajitura facuta de tine Sidy!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi vine sa mananc poza asa delicioasa este!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.