miercuri, 4 iulie 2012

Crumble cu mere si mure

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:53   Prajituri 5 comments

Crumble este un fel de mancare britanic, care in functie de ingredientele folosite , poate fi facut in doua variante: dulce sau sarat.
Mult mai cunoscuta insa, este versiunea dulce, care poate fi servita cu o crema, un sos sau inghetata...
Un desert rapid si usor si pentru organism.
Promit sa vin in curand si cu varianta sarata.



Ingrediente:
pentru umplutura
4 mere
300 g mure
175 g zahar
zeama de la o lamaie
pentru aluat
125 g faina alba
125 g faina din biscuiti
125 g fulgi de cereale
175 g unt rece
55 g zahar
un varf de cutit scortisoara





Mod de preparare:
Incalzim cuptorul la 200 grade C.
Curatam merele, scoatem cotorul si semintele si taiem merele cubulete.Stropim cu zeama de lamaie sa nu se oxideze.
Ungem un vas termorezistent ( eu am pus vasul meu Pyroflam) cu putin unt si punem in el un strat de mere, unul de mure, presaram zaharul si scortisoara, dupa care amestecam.


Intr-un vas mai mare punem faina, faina din biscuitii sfaramati si cuburile de unt rece , scos de la frigider.Framantam untul repede cu faina , doar cu varfurile degetelor, sa nu topim untul, pina se face aluatul ca pesmetul.Adaugam zaharul si fulgii de cereale, amestecam bine toate ingredientele si le punem apoi in vas peste fructe.Cu o lingura nivelam aluatul si dam vasul la copt pentru aproximativ 50 de minute, pina cand fructele sunt coapte.



 Lasam sa se raceasca in vas cateva minute, apoi servim cu sos caramel( un lapte condensat l-am fiert in cutie in apa cam o oara jumate, l-am lasat sa se raceasca, apoi l-am amestecat cu lapte rece, putin cate putin) si cu cate un glob de inghetata.
 DELICIOS !
Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

5 comentarii:

  1. Mureeeeeeeeee ,hai la mureeeeeee,de padureee!:))
    Un desert sanatos,imi place maxim !Clar!
    Vreau o portie mare,cu muuulte mure !:)
    Sunt delicioase fructele de padure;de-abia am dovedit tortuletul meu cu zmeura si sunt cu ochii tot dupa retete cu fructe "padurete".:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult aceasta prajitura,si eu le fac la copii;pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata, si ce pofta mi s-a facut! Mure inca n-am mancat anul asta, dar astept cu nerabdare, pana atunci ma delectez cu aroma ce o emana preparatul tau!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.