vineri, 7 septembrie 2012

Cotlet Santana

By In bucatarie la Sidy   Posted at  06:52   Preparate din carne de porc 11 comments

Carnea macra, rumenita cu vin alb, condimentata cu piper rosu intr-o simfonie pasionala a gusturilor...asta ai putea spune despre cotletul Santana...



Ingrediente:

1kg cotlet de porc
30 g capere
100 ml vin alb
50 ml ulei
1 lime
5 g piper rosu boabe
sare
boia


Mod de preparare:
Cotletul de porc se feliaza cam de un cm grosime, se taie jos partea alba cu grasimea.Feliile obtinute le batem pe rand ca pe snitele dar nu foarte tare, pentru ca daca sunt prea subtiri, se usuca la prajire.
Batem feliile puse ,pe rind, intr-o punga de plastic astefel ca nu vom face murdarie in jurul nostru si bucatile de cotlet nu se vor rupe.

Dupa ce am batut cotletele , le condimentam si apoi le prajim pe un gratar non aderent.Eu l-am folosit pe cel de la Delimano de care nu se lipeste absolut nimic.
Rumenim bucatile de cotlet pe ambele parti.




Dupa ce sunt rumenite , adaugam caperele spalate si boabele de piper rosu( eu am avut doar piper mozaic asa ca am pus si niste cubulete mici de ardei kapia copti).
Stingem cotletele cu vinul si le lasam sa dea in clocot.Daca vi se pare ca sosul este prea putin mai puteti adauga vin.
Aproape de final adaugam si feliile de lime.




Am servit cotletul Santana alaturi de un piure de cartofi si o salata de ardei copti.
Cotletul l-am ornat cu feliute de lime, capere, boabe de piper si sosul din tigaie pus deasupra....



Pofta mare sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

11 comentarii:

  1. A facut Sidy ceva tare, tare delicios...
    Combinatia aceea de capere cu piper rosu si vin a fost nemaipomenita.
    Va recomand cu draga inima sa testati reteta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles ca o vom testa. Tot ce face Sidy e delicios!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot ce gateste Sidy e delicios si arata...de expozitie!
    Acesta e urmatorul fel de macare pe care il voi incerca si eu pentru acest week-end!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama mia cum poate sa arate!!... Trebuie sa fac si eu pentru sot!...

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare bun tre să fi fost! O săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum pot refuza o asa bunaciune?.........si frumoasa si gustoasa.
    Pup si dupa-amiaza placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Delicioasa combinatie! Hai sa ce tzuc! Muah!

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata exceptional ,imi ploua in gura la propriu ,sigur reteta este delicioasa la maxim .

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.