sâmbătă, 23 februarie 2013

Ficatei de curcan in sos de vin rosu

By Sidy   Posted at  17:28   Preparate din carne de curcan 5 comments


Stiu ca imi veti spune ca ficatul de pui are jumatate din caloriile ficatului de curcan si are cu o treime mai putina grasime...
Adevarul este ca atat ficatul de pui cat si cel de curcan sunt sanatoase ,atunci cand sunt pregatite in mod corespunzator.
Cum eu primesc retete de la fiul meu din Anglia, consider ca aceasta reteta va fi pe placul vostru si este sanatoasa.




Ingrediente:



500 g ficat de curcan
1 ceapa mare
70 g unt
100 ml vin rosu
100 ml supa de pui
5 catei usturoi
patrunjel verde
sare
piper negru Kotany

Mod de preparare:

Curatam ciapa , o tocam marunt si o sotam in untul topit.Cand este aproape gata adaugam cateii de usturoi tocat marunt, apoi ficateii curatati si spalati.Adaugam supa de carne peste ei si ii lasam la foc mic sa se patrunda bine si sa scada supa.




Dupa ce supa a scazut la jumatate adaugam vinul rosu si lasam sa fiarba pina iese taria vinului, pina se evapora.
Cand este gata adaugam patrunjelul verde tocat si asezonam.Acum si nu inainte , pentru ca altfel ficatul se inatreste.




Servim ficatelul  cu sos ,ca atare sau linga o portie de mamaliguta sau un colt de paine proaspat scoasa din cuptor.
Pofta mare sa aveti !


Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

5 comentarii:

  1. Pofta ne-ai facut. :D
    Asa ca acum avem.
    Si inca maaaare, maaare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai omorit cu ficateii astea :).Maine imi fac ficatei cu ceapa ❤

    RăspundețiȘtergere
  3. Vin la o portie mare, mare ca-mi plac ficateii mult de tot!! Si-n vin rosu, cred ca-s bestiali!! Eu am facut doar in vin alb, buni si aia ;-) te tzuc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tare mult ficatei de pui si reteta ta este delicioasa! Tzuc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place si reteta asta,are gusturi bune fiul tau!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.