duminică, 7 aprilie 2013

Prajitura cu nuca si cafea

By Sidy   Posted at  08:00   Prajituri 5 comments

Aceasta reteta de prijitura o am din caietul cu bunatati al mamei mele. Va asigur ca este delicioasa si fina.
Nu suntem noi adeptii cremelor cu unt dar aceasta e ceva deosebit...in combinatie cu cafeaua , are un gust excelent.
Este o prajitura aromata, pe care o poti pregati in zilele de weekend sau ori de cate ori vrei sa-ti impresionezi invitatii.




Ingrediente :




-pentru blat:
8 albusuri
250 g zahar pudra
200 g nuca macinata
6 galbenusuri
1 plic praf de copt
1 plic zahar vanilat
2 linguri faina
- pentru crema:
200 g unt
200 g zahar praf
2 galbenusuri
1 ceasca cafea concentrata
-pentru glazura:
100 g ciocolata menaj
50 g unt

Mod de preparare :


Pregatim mai intai blatul.Separam albusurile de galbenusuri, apoi mixam albusurile spuma cu un varf de cutit de sare. Adaugam zaharul, pana obtinem o compozitie spumoasa.Se adauga, pe rand, cate un galbenus, pana le adaugam pe toate 6.
Adaugam apoi faina amestecata cu praful de copt si nuca macinata.
Punem aluatul intr-o tava tapetata cu hartie de copt si lasam la cuptorul dinainte incalzit la 180 de grade, cam 15- 20 de minute.





Intre timp, pregatim crema de cafea. Amestecam untul( la temperatura camerei) cu zaharul pudra, adaugam cafeaua( eu am facut cafea ness) si galbenusurile.



Pregatim apoi glazura. Topim ciocolata si untul la bain-marie, astfel incat sa obtinem o glazura fina, groasa ca o smantana.


Intindem aceasta crema peste blatul racit si acoperim apoi totul cu glazura de ciocolata.
Se poate decora aceasta prajitura cu miez de nuca, fulgi de ciocolata, frisca sau cu ce preferati.

                                                                                                          

  • Pofta mare sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

5 comentarii:

  1. Uite o alta varianta a prajiturii fine cu ness facuta si de mine zilele astea!... Trebuie sa o incerc si pe aceasta!!!.. Daca zici ca e buna, clar este buna!...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ai spus cafea si nuca, am venit si eu repede! Foarte buna prajitura!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mamica mea o prepara aproape de fiecare data la sarbatori, e un deliciu!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.