joi, 27 iunie 2013

Rondele cu miere

By Sidonia Toncean   Posted at  07:50   Prajituri 17 comments

Daca aveti chef sa rontaiti ceva bun sau daca vreti sa va savurati cafeaua sau laptele , alaturi de ceva savuros, va recomand aceste rondele bune de tot.Le facea bunica, mama si acum am ajuns sa le fac eu, cand avem pofta de ceva biscuiti.....





Ingrediente :

500 g faina
200 g zahar
4 linguri miere de albine
4 oua
100 g untura( unt sau marga)
1 varf cutit bicarbonat
scortisoara
ingrediente pentru turta dulce( Pernik)

Mod de preparare :

Intr-un castron mai larg amestecam untura cu scortisoara si ingredientele Pernik ( se poate si fara) , apoi adaugam pe rand ouale, mierea, zaharul,bicarbonatul si faina.
Amestecam bine de tot ingredientele pina obtinem o coca cat se poate de moale , dar care totusi sa se poata intinde.
O lasam sa se odihneasca cam 10  minute, chiar daca nu are drojdie in ea





Apoi o intindem usor cu o grosime de 4-5 mm si o decupam cu ce forme vrem. Eu am taiato rondele....
Acoperim o tava cu hartie de copt si asezam rondelele pe ea, apoi dam tava la cuptorul dinainte incalzit la 160 de grade , pina se rumenesc rondelele. Aveti grija pentru ca se coc foarte repede....in 10 minute sunt gata !




Se pot pastra mult timp , dar asta daca ....rezista sa nu fie rontaite rapid !
Pofta mare sa aveti...



Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

17 comentarii:

  1. Mie imi plac, asa ca iau cateva. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere te servesc Rocsy draga....
      Te imbratisez si te tzuc !

      Ștergere
  2. Ce buni trebuie sa fie...imi plac biscuitii cu miere !!
    o zi buna...te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nico...sunt buni RAU !!!
      Cu placere te servesc si pe tine.
      Te imbratisez si te tzuc !

      Ștergere
  3. Denisa imi plac pentru ca nu sunt chiar asa de crocanti si iti lasa o aroma placuta in gura....
    Te imbratisez si te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Merg de minune alaturi de o cana cu ceai aromat sau un lapte caldut !

      Ștergere
  5. Foarte bune rondelele astea cu miere! Nici la noi nu ar rezista prea multe zile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu au nici o sansa sa stea mai multe zile.....
      Te tzuc Gabi !

      Ștergere
  6. Imi aduc aminte de zilele in care bucataream cu fetele mele.
    Doi bondocei invirtindu-se admirativ in jurul meu.
    Cel mai mult ne placea sa ii pregatim iarna.
    Se umplea casa de mirosul de scortisoara.
    Te pup Sidy pentru ca mi-ai prilejuit o astfel de amintire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate...toata casa miroase a bunatati !
      Ma bucur ca ti-am prilejuit o asemenea bucurie Kyra draga.
      Te tzuc !

      Ștergere
  7. Foarte bune rondele ai facut! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cat de repede le-am facut....asa de repede au si disparut !
      Te tzuc Lili draga !

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Geta draga nu peste mult timp ai sa fi si tu bunica si....mai vorbim atunci ....
      Te tzuc cu drag !

      Ștergere
  9. Astept cu mare nerabdare si eu te tzuc cu acelasi drag!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

Google+ Followers

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.