joi, 11 iulie 2013

Ciorba de loboda rosie cu afumatura si lapte prins

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:36   Ciorbe 12 comments

Cand am primit cosul cu produse naturale de la Liviu, am primit si doua legaturi proaspete cu loboda rosie.
Cum le-am vazut, m-am si gandit ce ciorba buna am sa fac cu ele....



Dar voi stiti cine este Liviu care ne aduce noua saptamanal, produsele proaspete din gradina ? Poate l-ati vazut la Observator special :

http://observator.tv/social/legume-ca-in-gradina-bunicii-104554.html

"..Gradina bunicii a devenit un etalon dupa care judecam tot ce inseamna fruct sau leguma. Si, oricat de mult s-ar da peste cap cei de la marile magazine sa reintroduca savorea de odinioara, trebuie sa admitem ca produsele lor nu sunt la fel de gustoase.."

Ingrediente:



2 legaturi loboda rosie
100 g kaizer afumat
1 ou
3-4 catei usturoi
3 cepe verzi mici
500 ml lapte de casa prins
2 linguri smantana
1 rosie
1/2 ardei gras
1 lingura ulei
marar verde
patrunjel verde
sare
piper

Mod de preparare :

Kaizerul il taiem cubulete  si il prajim in putin ulei.
Rosia, ardeiul si ceapa verde le taiem marunt.
Rupem frunzele de loboda de pe tija si le spalam.
Oul il spargem intr-un bol si il batem bine.
Dupa ce kaizerul s-a rumenit putin , adaugam legumele tocate si le sotam amestecand continuu.
Cand sunt sotate, adaugam putin cate putin oul batul si amestecam mereu.






Dupa ce oul s-a inchegat adaugam apa in ciorba, apoi frunzele de loboda spalate bine si asezonam.
Daca avem soric afumat, il bagam si pe acesta la fiert.
Lasam sa fiarba cam 20 de minute pina cand e fiarta loboda.
Usturoiul curatat si pisat il adaugam la ciorba si lasam sa dea un clocot.






Stingem focul sub ciorba.
Laptele prins - daca nu aveti , puteti pune iaurt sau sana- il amestecam cu smantana si il adaugam in ciorba.
Mararul si patrunjelul verde , tocate marunt, le adaugam deasupra ciorbei.
Servim ciorba cu ardei iute linga.
Pofta mare sa aveti !



Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

12 comentarii:

  1. Foarte buna si putin acrisoara mmm,Sidonia cred ca eu pot sa nu pun afumatura stiu ca nu o sa aiba acelasi gust dar incerc,te tzuc:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geta draga linistita poti sa o faci si fara afumatura, ce e tare gustoasa.
      Eu i-am pus doar sa aiba putin gust....
      Te imbratisez cu drag !

      Ștergere
  2. Prima ciorba cu afumatura am mincat-o la o nunta in Alba.
    Buna taaare!
    Insa fiind vara, mi-a picat putin cam greu si ceva vreme nu m-am mai gindit la ea.
    Acum tu ma ispitesti cu ciorbita ta gustoasa.
    Pai e corect? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kyra draga poti sa faci ciorba si fara afumatura.
      Eu am puso doar sai dea putin gust....
      Te imbratisez cu drag !

      Ștergere
  3. Ei,ai vazut ce buna este loboda??da ciorbica ta e dementiala!
    Pentru mine ca-i proaspat facuta si inca mai e calda,o portie mare te rog!!
    Pup si o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lulu ieri am primit loboda alba. Adica verde....
      Tu faci doar bors din ea ?
      Te tzuc soro....cu drag !

      Ștergere
  4. PS Imi plac tare intilnirile voastre.
    Mi-ar fi placut sa ma alatur voua insa drumul meu la Alba era programat deja in alta perioada.
    Va felicit pentru continuitate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Loboda rosie am din cultura proprie, restul fac rost fuguta, si afumatura asta ne place tare mult, asa ca ghici ce gatesc eu maine:)?
    Pupici draga Sidy si mersi de idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-mi spui cum ti-a iesit....
      Tu ce mai prepari din loboda ?
      Te imbratisez cu drag !

      Ștergere
  6. Doamne ce bunatate de ciorbita! Ca la mama...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Claudia draga.....
      Acum am primit loboda verde.....trebuie sa vad alta reteta cum sa o fac.
      Te tzuc cu drag !

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.