miercuri, 26 februarie 2014

Bloggeri dragi - Blogger-ul anului 2013

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:04   Interviuri 16 comments

Luni de dimineata , draga mea Nico Grofova , de pe Secretele bucatariei noastre , mi-a facut o imensa bucurie !
Am primit din partea ei aceasta Diploma de excelenta, la care , sincera sa fiu, nu a asteptam....M-a ales Bloggerul anului 2013 .
Iti multumesc mult de tot draga mea Nico pentru premiu si pentru minunatele cuvinte, pe care mi-le-ai adresat din tot sufletul !


Aici puteti sa vedeti tot articolul aparut la ea pe blog :

http://www.secretelebucatarieinoastre.com/2014/02/pe-urmele-lui-sidyblogerita-anului-2013.html

Din ciclul "Blogeri dragi - Bloger-ul anului"...o rubrica pe care o inaugurez acum si in cadrul careia va prezint Bloger-ul Anului 2013... din punctul nostru de vedere, si numai al nostru (sa nu existe dubii si comentarii rautacioase), ne-am gandit sa acordam acest titlu Doamnei Toncean Sidonia.
Sidy draga mea, sa fii sanatoasa si voioasa asa cum te-am cunoscut in vara anului trecut! Sa iti indeplinesti visul tau maret si sa ne incanti pe mai departe cu retete deosebite pregatite cu drag si bucurie in bucataria ta frumoasa. Esti o gospodina desavarsita. Este ca am dreptate, dragi cititori ai blogului?
Pe Sidy am cunoscut-o acasa la ea, in Oradea, acolo unde am ajuns impreuna cu familia mea in vara anului trecut. O stiam de mult timp, cred ca inca de la inceputurile blogului ei, unde eu incepatoare in ale bucatariei am ajuns cautand retete si sfaturi. Nick name-ul pe care si l-a ales, Sidy, mi-a placut si a ramas intiparit in mintea mea, de aceea de multe ori m-am intors pe blogul ei in cautare de inspiratie.
Pot sa va spun cu mana pe inima ca Sidy este o doamna deosebita, ca impreuna cu sotul, mama si nepotelul Alex formeaza o familie minunata, au o casa frumoasa si curata. Sunt oameni cinstiti, cu o cultura bogata, cu respect pentru parinti si cu frica de Dumnezeu. Mi-au placut mult, de aceea multa vreme am auzit glasul dulce si dragastos al lui Sidy in conversatie cu mama, sotul sau nepotelul. M-a impresionat Sidy si am fost fericita ca am avut onoarea si i-am trecut pragul. Ii multumesc pentru primirea ospitaliera si pentru bunavointa cu care mi-a fost alaturi in acea zi.
Protagonistii acelei zile ii aveti in fotografiile ce urmeaza:
ateva dintre fotografiile din acea zi, fotografii care in permanenta ne vor aduce zambetul pe buze gandindu-ne la acele clipe frumoase. 
Sidy, ramane sa te astept la Bratislava. Sper sa obtin cat de curand licenta de ghid turistic (iti amintesti ca imi propusesem sa ma retrag datorita unui proiect nou?) si sa iti prezint orasul si imprejurimile intr-un mod absolut profesional.
Va imbratisez pe toti cu drag, 
     Nico
Eu am sa va las  pozele postate de ea :












Explicatiile pozelor le gasiti tot la Nico pe blog !
Inca o data mii de multumiri, fata draga ! Si nu se stie niciodata, cand ajung sa revad Bratislava, dar de data aceasta insotita de tine, ca ghid !
Mult, mult succes iti doresc...




Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

16 comentarii:

  1. Sidy, buna idee sa publici si la tine postarea mea sa vada toata lumea ca esti o femeie foarte priceputa.Te felicit si te imbratisez din toata inima. O sa incerc sa listez diploma si sa o trimit prin posta. Te pup si salutari familiei tale de la noi, Nico

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpa mea Nico nu pot decat sa-ti multumesc frumos !
      Te imbratIsam cu mare drag .noi toti ai familiei si va mai asteptam cu mare drag !
      Te tzuc !

      Ștergere
  2. Ce frumos! Felicitari, draga Sidy, chiar meriti!
    Te tzuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Merisorule !
      Esti o scumpa si de aceea te tzuc cu mare drag !

      Ștergere
  3. Sidy, descopar cu multa emotie aceasta poveste, ma uit cu drag la aceste poze. Incontestabil, meriti acest premiu si meriti mult mai mult. Gatesti extraordinar, cel putin ciorbele si supele tale sunt dementiale. Stii lucrul asta! Ma bucur ca existi si ca ne inspiri prin tot ceea ce faci! Felicitari si multa sanatate si putere! Muaah!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura draga nu degeaba m-a numit una dintre fete ..." mama ciorbelor" sau a supelor.
      La noi zilnic se mananca supa sau ciorba , asa incat am aproape tot atatea zamuri cate feluri principale.
      Multumesc de vizita, te tzuc cu drag !

      Ștergere
  4. Sidy, era si timpul pentru un astfel de Premiu ! Si itzi vin bine "hainutzele noi" ale blogului ! Trei imbratzisari din Regat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc "fratiorul"meu ! Daca si tu ma feliciti si iti plac "hainutele " mele, nu mai am cuvinte...pot sa spun doar cum se zice pe la noi:
      Jos clopu !
      Te tzuc fratelo si iti multumesc mult !

      Ștergere
  5. Felicitari Sidy! Meriti pe deplin acest premiu.
    Nu degeaba am zis eu ca esti regina ciorbelor. ;)
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina multumesc mult de tot !
      Sa ai o primavara ca-n povesti, te tzuc !

      Ștergere
  6. Felicitari din toata inima draga Sidy.Meriti tot ce este bun si frumos.
    Si ce frumoase hainute ai!
    Te pup cu drag de mii de ori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha draga am zis ca intimpin primavara cu hainute noi.....
      Multumesc din suflet.
      Sa ai o primavara de basm, te tzuc !

      Ștergere
  7. Felicitari draga Sidy pentru premiu, il meriti cu prisosinta! Esti o gospodina si un suflet mare, foarte frumoase pozele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot draga mea Diana !
      Sa ai o primavara ca-n povesti, te tzuc !

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.