sâmbătă, 8 martie 2014

Salata de telina cu maioneza din iaurt

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:31   Salate 11 comments

Este o salata foarte usoara, cu gust dulce-acrisor , sanatoasa dar saraca in calorii.
Salata de telina ,prin aportul de vitamine si minerale pe care il au componentele ,este indicata in diete ,mai ales , dar se poate consuma de catre oricine.



Ingrediente :



1 telina potrivita
2 morcovi
2 mere
1 cartof mic( optional)
2 castraveciori murati
3 oua
100 ml iaurt degresat
1 lingurita mustar
sare
piper


Mod de preparare :

Punem la fiert telina in apa cu sare. Cand este fiarta, furculita intra usor in ea. Dupa ce a fiert o lasam sa se raceasca , apoi o taiem cubulete.
Punem si morcovii curatati sa fiarba, apoi ii lasam sa se raceasca si ii taiem cubulete.
Castravetii si merele le taiem cubulete si pe ele.
Ouale le punem la fiert in apa cu putin otetm sa nu le crape coaja. Dupa ce s-au fiert , le lasam un minut in apa rece, apoi le curatam sub apa, pentru ca se curata mai usor.Dupa ce s-au racit, punem un galbenus deoparte si celelalte le taiem cubulete.




Din galbenusul ramas , pe care il zdrobim cu furculita , apoi il amestecam cu mustarul si putina sare, facem o maioneza , adaugand putin cate putin iaurt degresat.
Amestecam apoi toate ingredientele , potrivim gustul de sare si aranjam salata intr-un blo din care va fi servita .



Ornam salata dupa preferinta.
Sa aveti pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

11 comentarii:

  1. Ce salata buna ai facut Sidy! Asta imi place mult de tot, noi chiar consumam telina in diverse salate!
    Sa treci si ouale la ingrediente!
    Te tzuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Merisorul meu !
      Uite am corectat....ce sa faci ?! Tineretea e de vina....
      Te tzuc cu mult drag !

      Ștergere
  2. Delicioasa salata! O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti ca ai dreptate, draga Victor.
      Merg sa ...gust mucenicii tai ....
      Duminica faina sa ai !

      Ștergere
  3. O salatica buna de tot , pe care vi-o recomand cu draga inima !
    Chiar daca nu sunteti la dieta.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare buna cred ca este! O voi incerca si eu.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar am sa te rog sa-mi spui daca o faci. Vreau sa stiu daca iti place gustul....
      Te tzuc cu drag Simona !

      Ștergere
  5. Ce salata buna ai facut Sidy, am citit-o cu atentie si sigur o voi incerca si eu. Noua ne plac salatele si sunt sigura ca este de exceptie la gust. Multumim de reteta si idei. Te imbratiseaza, Nico.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o salata usoara...daca vrei poti sa faci maioneza normala sau chiar din telina.
      Cred ca si voua va va face placere....
      Te tzuc !

      Ștergere
  6. Cred ca e o salata tare buna, am sa o fac si eu, multumim pentru retetele deosebite, draga Sidy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca de obicei, esti o dulce si o scumpa Diana....
      Te tzuc fata draga !

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.