marți, 20 mai 2014

Gulii umplute

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:25   Preparate din carne de curcan 4 comments

O reteta delicioasa , foarte gustoasa si extrem de sanatoasa pentru cei care au probleme cu stomacul , pentru ca nu are grasime si doar se fierbe, nu se prajeste.
Gulia înmagazineaza atât de multe substante nutritive, încât poate intra în categoria superalimentelor de vara.Pacat ca si-a pierdut pe nedrept din popularitate.
Gulia contine zero grasimi si este ideala pentru persoanele care tin cura de slabire, fiindca are calorii „negative“, adica aduce în corp numai 4 calorii pe felie, dar stimuleaza arderile în organism si, deci, ajuta la slabit.
E o adevarata bucurie sa le mananci , potrivit acestei retete ce am sa vi-o prezint :






Ingrediente :


5-6 gulii
500 g carne de curcan, pasare, vita sau amestecate
50 g orez
2 buc ceapa verde
4-500 ml iaurt  0,1% grasime
sare
piper
1 leg. marar verde tocat
smantana ( optional)
patrunjel verde


Mod de preparare :

Curatam guliile si cu ajutorul unei lingurite scoatem miezul lor, astfel incat marginile guliilor sa fie cat mai subtiri. Pastram si miezul scobit.
Ceapa o curatam o taiem felii subtiri si o tragem putin la tigaie , apoi o amestecam cu carnea tocata, orezul bine spalat. Condimentam si adaugam 1/2 legatura de marar verde tocat.
Umplem guliile cu aceasta compozitie si intr-un vas nonaderent punem miezul de gulii, asezand apoi guliile umplute. Printre gulii mai punem miez si frunze de salata sau gulii ( optional) pentru aspect.Presaram marar verde deasupra.Turnam apa sau supa de legume pina sa acopere 3/4 din gulii si le lasam sa fiarba acoperit la foc mic pina sunt fierte guliile si carnea.




Cand toate sunt fierte, adaugam iaurtul si lasam sa mai dea doar un clocot si mancarea este gata. Presaram putin patrunjel verde deasupra si putem servi guliile impreuna cu miezul guliilor si cu putina smantana, cine doreste.





Haideti sa nu mai vitregim gulia si sa-i dam toate drepturile ce i se cuvin.....!
Pofta mare sa aveti si sper sa va placa reteta mea, care este pur romaneasca.


Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

4 comentarii:

  1. Gustoase si sanatoase guliile, mai ales preparate de tine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc fain, draga Danuta !
      Nu am facut cam de multicel, dar ma bucur ca mi-am reamintit de reteta.
      Te tzuc cu drag !

      Ștergere
  2. Ce idee grozava! Si mie chiar imi place gulia asa ca am sa incerc reteta ta. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paula daca iti place gulia, cu siguranta are sa-ti placa si asa umpluta. Astept sa-mi spui....
      Te tzuc cu drag !

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.