duminică, 27 iulie 2014

A VI-a Mare intilneala a "Gustoaselor" la Alba Iulia - 18-20 iulie 2014

By In bucatarie la Sidy   Posted at  14:22   Intilniri 18 comments

Da ati citit corect, suntem la a VI- a editie a intilnirilor noastre si incepind cu anul 2009 am reu-sit sa ne adunam in fiecare an la Alba Iulia.



Dar cea de a VII-a editie se va muta la munte, la Bran ( 2015), jud Prahova, asa ca de pe acum ne gandim la excursiile pe care le vom face....
Dar sa ma apuc sa strig catalogul la cea de-a VI-a Mare Intilneala :

ANENA- organizatoarea noastra , pentru  toate editile :

Multumim din suflet draga mea prietena, pentru tot ce ai facut si vei face pentru noi ! Te tzuc cu mare drag ! A venit insorita de frumoasa ei familie :
ADRIAN - sotul ei :
TEODORITA ( Teo)- sora ei , venita tocmai din Danemarca,impreuna cu sotul ei :
SAAD - sotul lui Teo
VICTOR - fratele Anenei
Impreuna cu sotia sa DIANA

si superba lor fiica ANDRADA ,care a intrat la facultate la medicina- Felicitarile mele !


Apoi distinsa mana a Anenei , d-na OLIVIA :

si tatal Anenei , d-nul Burde VICTOR
Si acum celelalte "gustoase" cu familiile lor, sau nu :
ALINA

DELIA
cu sotul ei FERNANDO 
si simpaticul lor fiu MIHAITA
DOINA V
cu sotul NICU
Cei mai dragi prieteni ai nostrii, din Bacau-Sudan (Khartoum): 
GABI :
si MONE
IULIANA- fosta mea colega
JANA
cu sotul VASILE
MARI
MENUCA
cu sotul SANDU
MIMI
cu nepotica , artista noastra MELISSA

Si la sfarsit, dar nu ultimii , sotul meu VALY

si cu numarul 27, eu...SIDY



No bineeeee...nu strigati la mine , am fost 26 +1 !!! 1 ala a fost cireasa de pe tort a noastra, o fetita simpatica foc, pe care de abia asteptam sa o reintilnim, Melissa noastra cea scumpa....

Dupa ce am ajuns cu bine la Alba Iulia, ne-am indreptat pasii spre pensiunea Perla Muresului, gazda noastra pentru urmatoarele zile :


Cunosteam locatia pentru ca ne-au mai gazduit si inainte cu doi ani.
Deja cei sositi erau afara pe terasa ,la opoveste, desi afara ploua.
Cand am sosit, bineinteles ca am inceput cu zeci de pupaceli si imbratisari , ca nu ne-am vazut cu majoritatea de un an :




 Ne-am dus bagajele in camere :


si ne-am pregatit sa mergem la cate o pizza la Erol, asa cum faceam intotdeauna, in prima seara. Dar tzucaturile tot nu s-au terminat :



si au mai urmat altele, chiar si la Erol.....Am vrut sa stam afara pe terasa, dar ploaia nu ne-a lasat, asa ca am intrat in local si am comandat fiecare cate o pizza sau altceva :


Si au sosit farfuriile acelea mari si aburinde,iar noi....am papat " usor", asa cum zice draga de Medi...ce pacat ca nu ai putut veni de data aceasta!



S-a inserat , inauntru era foarte cald , asa ca am iesit cu Gabi pe terasa, unde ne-au acompaniat, rand pe rand si ceilalti :
Cand toata lumea a fost gata, a inceput imbarcarea si ne-am indreptat spre pensiune
unde dupa drumul lung si cu burtile pline- desi stim ca nu asa e corect, ne asteptau paturile moi si imbietoare 

A doua zi de dimineata, cafeaua era gara si ne astepta....asta pina cand ne-am strans cu totii , sa luam micul dejun .
Iar am mancat ...usor :








Apoi am hotarit sa mergem la Ampoitza la Mama Luta, la minunatele ei placinte, 
bineinteles...











Bineinteles ca eram satul si nimeni nu a putut manca nimic ...deocamdata! Dar o inghetata buna de casa si o limonada, au fost excelente :




Am mai povestit, ne-am mai jucat cu Melissa si am hotarat ca la anul sa facem aceasta intilneala , la munte, la Bran , la aer curat :


Deabia mai spre prinz am comandat cate o ciorba, minunatele placinte sau sarmalute, cine ce a vrut :





Cu chiu cu vai, ne-am ridicat de la masa si am purces spre Alba Iulia la Pensiunea Perla Muresului...eram deja obositi de atata "munca" si paturile racoroase ne asteptau.
Urma o seara .....plina, cina festiva, asa ca trebuia sa ne refacem.....
La un moment dara se simteau deja mirosurile cum de frigeau gratarele, micii si pulpele de pui, urma o seara grea :


Incet ,incet ne-am adunat cu totii si am inceput cina noastra festiva.Cat e de placut sa stai alaturi de prietenii tai dragi :

 Hai noroc si la mai mare :

 Asculta comanda la mine :


Cand a aparut familia Munteanu, pe masa noastra a fost asezat un minunat aranjament florar, pentru Anena si Adi. Sarbatoreau 10 ani de casnicie ! LA MULTI ANI fericiti si sanatosi, dragii mei ! Sa va iubiti si sa va respectati la fel ca in prima zi !



Si pentru ca patru dintre noi eram imbracatii cu ii, ne-am hotarat sa facem o poza impreuna sa se vada, ca suntem romani !



Dar si scumpa noastra Iuliana , impreuna cu Jana, trebuiau sa faca ele ceva, nu ? Asa ca s-au mascat : araboaica si calugarul....



Intr-un tarziu au aparut si dragii nostri Menuca si colegul ei de apartament Sandu, franti de oboseala....dar ce nu face omul sa se intilneasca cu prieteni dragi :



Sa nu credeti ca Menuca a venit cu mana goala....a scos painea din cuptor si a venit cu ea , la noi....multumim mult de tot draga mea !



Pina la urma am taiat si cei doi pepeni uriasi, i-am mancat si pe ai si am continuat cheful pina pe la ora 01.00 cand s-a spart gasca si am plecat spre camerele noastre...unii, ca alti au mai ramas pe terasa






Duminica dimineata am luat micul dejun , apoi am mai stat la o cafea. Ce grea este despartirea....



Pina la urma totusi a trebuit sa ne despartim si sa ne imbarcam in masini.Fiecare s-a indreptat spre alta parte. Alina si cu Iuliana au venit cu noi spre Orastie sa vizitam Arsenal Park Transilvania. 
Dar asta este deja, o alta poveste.....


Voi reveni !
Pacat ca tot ce este bun si minunat se termina asa de iute !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

18 comentarii:

  1. Multumesc pentru poze si pentru articolul postat,Sidonia.Nici nu-mi vine sa cred ca a fost cea de-a sasea intalnire a gustoaselor.Ma bucur pentru voi dar imi pare rau ca nu am putut fi si eu acolo.Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da intr-adevar ,am ajuns la al saselea an consecutiv, de cand ne-am intilnit , draga mea Medi !
      Sigur la anul vei fi si tu prezenta la Bran....sanatosi sa fim !
      Te tzuc cu drag Medi.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Gata Geta....la anul nu mai scapi ! Trebuie sa fi si tu prezenta sa vezi cu ochii tai, dar mai ales cu sufletul, ce inseamna aceasta Intilneala !
      Te tzuc cu drag !

      Ștergere
    2. Ok Sidonia pe acolo nu am fost,ahahahahahaha cred ca i fain la Bran sa vedem ce o mai fi,te tzuc :)

      Ștergere
    3. Noi sa fim sanatosi ,Geta draga ,ca apoi o sa mai vedem....!
      Te tzuc !

      Ștergere
  3. Comentarii pe Facebook :

    Florica Voichita

    Ffrumos, mai asteptam postari.
    acum 9 ore · Îmi place

    Adriana Abrudan

    Dragile mele Sidonia ,Iuliana cum aţi ajuns în acest grup + simplă coincidenţă sau v+aţi chemat una pe cealalta
    acum 8 ore · Îmi place

    Iuliana Tarnoveanu

    Draga Adriana-pe mine m-a invitat Sidy intr-un site de mincaruri-gustos.ro unde ea activa -se intimpla in 2006 si uite asa ne-am imprietenit si cu alte fete si chiar baiet carora le place sa pregateasca preparate culinare....o parte au ramas in grup alata nu....eu merg mai departe alaturi de Sidy si ceilati care ramin cu noi!
    acum 7 ore ·

    Burde Victor

    A fost frumos! Felicitări şi sănătate, tuturor!
    acum 7 ore · Îmi place · 1

    Adriana Abrudan

    Felicitări ,vă îmbrățișez .

    RăspundețiȘtergere
  4. Lili Milon Ciocarlan

    Super!
    21 iulie la 10:26 · Îmi place · 1

    Daniela Carmen Rotaru

    Va iubesccccccccc!!!!!
    21 iulie la 11:28 · Îmi place · 1

    Doina Varga

    Dragi prietene si prieteni, v-am adaugat colaboratori la acest album. Daca vreti, si voi puteti pune alte fotografii la album.
    21 iulie la 11:46 · Îmi place · 1

    Camelia Khalil

    Ma bucur pt.voi.
    21 iulie la 11:47 · Îmi place · 1

    Melania Parus

    suuuper
    21 iulie la 12:30 · Îmi place · 1

    Beatrice Cojan

    Mă bucur sa te văd în sfârșit.
    Multă sănătate și excursii cât mai plăcute alături de prieteni și cei dragi.
    Salutari lui A/Moneim
    21 iulie la 12:49 · Îmi place

    Stanescu Bibi

    Frumoasa initiativa!Va pup!
    21 iulie la 13:40 · Îmi place · 1

    Aida Abdelmoniem

    I like cat
    21 iulie la 19:07 · Îmi place

    Florica Voichita

    frumoasa si priceputa noastra prietena SIDY.
    21 iulie la 19:11 · Îmi place

    Hintia Gabriela

    Te-am cunoscut cu zambetul pe buze, la Sibiu, si, constat ca: asta este starea ta zilnica, Iuliana. Te pup.
    21 iulie la 20:15 · Îmi place · 2

    Geta Tirnoveanu
    :)))
    21 iulie la 20:20 · Îmi place

    Camelia Khalil

    Mii de pupici!
    21 iulie la 22:56 · Îmi place · 1

    Soss Georgeta

    O floare langa o caruta de flori.Super Iuliana!!!
    22 iulie la 07:43 · Îmi place · 1

    Roth Ilona

    Da numai tu sti sa razi asa......
    22 iulie la 20:12 · Îmi place

    Toncean Sidonia

    Multumim frumos pentru poze, draga Doina Varga !
    23 iulie la 08:51 · Îmi place · 1


    Marta Gabriela Abdelhafiz

    da Mariana. Poate treceti pe la noi
    23 iulie la 18:00 · Îmi place · 1


    Flavy Vieru

    Ieri la 11:07 · Îmi place

    Cristina Iuliana Pana

    acum 23 ore · Îmi place

    Mihalache Maria

    pup pe toti!
    acum 23 ore · Îmi place · 2

    Munteanu Eugenia Doina

    Medi... il pupi si pe conductorul trenului "nasul"?
    acum 23 ore · Editat · Îmi place

    Marta Gabriela Abdelhafiz

    Ti-am simtit lipsa Medi
    acum 17 ore · Îmi place · 1

    Toncean Sidonia

    Dar ai fost in povestile noastre Medi ! Si celelalte fete absente...
    acum 10 ore · Îmi place · 1

    RăspundețiȘtergere
  5. Emil Cuc Mamăăă,

    ce de bunătăţi!
    25 iulie la 09:14 · Îmi place

    Iuliana Tarnoveanu

    ........si nu sunt toate...un mic dejun gustos si sanatos ca la "Perla Muresului"
    25 iulie la 10:29 · Îmi place

    Iancu Lubita

    mmm,ce de bunatati!!
    25 iulie la 10:48 · Îmi place

    Mihalache Maria

    multumesc pentru poze,Sidonia!
    25 iulie la 11:18 · Îmi place


    Melania Parus

    mmm:)
    25 iulie la 11:39 · Îmi place

    Flavy Vieru

    oau
    25 iulie la 13:25 · Îmi place

    Cristina Iuliana Pana

    Frumoase întâlnirile voastre! Mă bucur pentru voi! Astea sunt celemai faine aminitiri!
    25 iulie la 15:47 · Editat · Îmi place

    Tania Kiswani

    Amintiri de neuitat...,foarte frumoase sunt pozele..!
    25 iulie la 18:57 · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  6. Burde Victor

    Vă salut cu drag, pe toţi, frumoşilor!
    24 iulie la 12:39 · Îmi place · 2

    Lia Maria Grozi

    O trupa mare si frumoasa ! Va salut pe toti si va transmit toate gandurile bune :
    24 iulie la 15:44 · Nu-mi mai place · 3

    Toncean Sidonia

    Multumim frumos tuturor !
    25 iulie la 07:53 · Îmi place · 1

    Liana Toma

    Ce fain de voi ca iar v-ati intalnit!! Va admir ca pastrati aceasta traditie si va urez sa va intalniti cu drag inca 20 de ani de aici, incolo!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nicu Varga

    Poza de grup! Super faina!
    23 iulie la 19:59 · Îmi place

    Toncean Sidonia

    Cel mai tare GRUP !!!
    23 iulie la 20:21 · Îmi place

    Popescu Liza

    pe unde umbli tu Delia?
    23 iulie la 20:21 · Îmi place

    Merticariu Margareta

    Delia toata ziua te plimbi,ai grija ca ramii in urma de cele care stau si lucreaza!(glumesc)
    23 iulie la 21:01 · Îmi place

    Marianne Scarlat

    A sosit fotograful. Mai vrem poze!!!!
    23 iulie la 21:45 · Îmi place · 1

    Petre Delia

    Totul a fost minunat, dar mult prea putin.
    Ca sa fac daca-mi place sa calatoresc?
    Stiam eu ca ma asteptati cu pozele. Chiar le-am pus pe toate. Ma bucur ca va plac.
    23 iulie la 22:31 · Îmi place · 1

    Mimi Zami

    Delia toata ziua esti pe buzele Melissei ...multumim ptr poze..super fotograf .
    24 iulie la 00:35 · Îmi place · 1

    Maria Elena Burdulea

    Foarte frumos!!!!!!!!!!! Sa va fie de bine intalnirea si sa ramana printre cele mai frumoase amintiri ale voastre!
    24 iulie la 22:50 · Nu-mi mai place · 2

    Alina Aliosa

    Maria Elena Budulea , era frumos daca reuseati sa veniti si voi !!!!! V-am simtit lipsa !!!!!
    24 iulie la 23:49 · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  8. Andrei Lumi

    ce frumosi sunteti!
    23 iulie la 09:25 · Îmi place

    Lili Milon Ciocarlan

    Felicitari! Sunteti neobosite! !
    23 iulie la 09:31 · Îmi place

    Hintia Gabriela

    Doua frumoase, doua femei speciale, Sidonia si Iuliana, va imbratisez cu drag. Felicitari dragelor.
    23 iulie la 09:37 · Editat · Îmi place



    Richard Balint

    Ni pe bunu Valer si pretenu din Ghana!( SUDAN) :))
    23 iulie la 10:05 ·

    Adi Sterian

    Felicitari pentru intalnire ! aici http://marea-intalneala-a-gustoaselor.blogspot.ro puteti posta impresiile dvs de la intalnire
    Marea Intalneala a Gustoaselor
    marea-intalneala-a-gustoaselor.blogspot.com
    23 iulie la 10:15 ·

    Georgescu Steliana

    Felicitari , fetelor, gustoaselor !
    23 iulie la 10:40 · Îmi place

    Ioana Lazar

    Felicitari din toata inima, fetelor! Sa ne traiti!
    23 iulie la 13:17 · Îmi place

    Alina Aliosa

    Cei mai minunati prieteni !!! Deja ne gandim la cea de a VII a intalnire!!!
    23 iulie la 13:46 · Îmi place

    Burde Victor

    Felicitări, oameni de omenie!
    23 iulie la 14:02 · Îmi place · 1

    RăspundețiȘtergere
  9. Pusi Roman

    Distractie frumoasa!>:D<
    20 iulie la 15:26 · Îmi place

    Camelia Khalil

    Ma bucur mult,pt.toti,care v-ati intilnit,anul acesta!
    20 iulie la 16:30 · Îmi place

    Camelia Khalil

    Si sa porti,cu placere,Jana,margelele si bratara!
    20 iulie la 16:32 · Îmi place

    Munteanu Eugenia Doina

    SA STII CAMELIA CA NE-AM GANDIT LA TINE, SAU MAI BINE SPUS TE-AM POMENIT SI AM REGRETAT CA NU POTI VENI SI TU LA INTALNIRILE NOASTRE... A FOST SUPER
    20 iulie la 17:22 · Îmi place

    Munteanu Eugenia Doina

    Pusi Roman... distractia s-a incheiat azi noapte si sa stii ca ne-ai lipsit si tu...
    20 iulie la 17:23 · Îmi place · 1

    Pusi Roman

    Ma bucur pentru voi si sper ca la urmatoarea voi fi prezenta!
    20 iulie la 19:12 · Îmi place

    Nicoleta Sandulache

    Foarte frumos, felicitari tuturor.
    20 iulie la 19:30 · Îmi place

    Snijec Cely

    felicitari!
    21 iulie la 12:30 · Îmi place

    Tutelea Mariana

    Jana, sa sti ca distractia s-a incheiat a doua zi noaptea...eu sper ca v-ati simtit bine, cu totii, desi ,de data asta asta ma fost foarte statici.Adica nu am fost niciunde decit prin oras si putin in jur. Dar am fost impreuna si asta a contat cel mai mult.
    22 iulie la 09:46 · Îmi place · 1

    Toncean Sidonia

    MULTUMIM din suftet tuturor celor ce au organizat acest maret eveniment !Ne-am simtit minunat, asa cum a fost , de fapt , in fiecare an ! Deja asteptam cu drag urmatoarea Intilneala care va avea loc, de data aceasta , la BRAN in 2015 !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Doina Ghidu : pe Forum

    Multumesc, fetelor, pentru ca ati povestit cum s-au intamplat intalneala! Am fost si la tine, Sidy, pe blog si am citit. Foarte frumos! Nu am lasat acolo comentariu, ca eram, cum altfel, pe o mare fuga. Dar tot nu am aflat cum de s-a hotarat ca la anul sa fie la Bran intalnirea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doina draga ti-am raspuns pe Forum de ce am schimbat locatia !
      Oricum aerul de munte e muuuult mai curat, nu ?
      Te tzuc cu mare drag !

      Ștergere
  11. Sunt frumoase întâlnirile între prieteni. Sidy, mi s-a făcut foame instantaneu privind fotografiile tale!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma ca sunt de neuitat aceste intilniri, draga Gabi !
      Sa nu crezi ca nu am facut si altceva decat sa mancam....hi, hi, hi.
      Te tzuc cu frag fata scumpa !

      Ștergere
  12. Zilele acestea am fost in apropierea Branului....doar la 10 km de el !
    Zona este mirifica, vom avea ce vizita la anul.....
    Sa ne revedem sanatosi la anul, Gasca Gustoasa !

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.