vineri, 19 septembrie 2014

Omleta spaniola - Tortilla de patatas

By In bucatarie la Sidy   Posted at  10:49   Aperitive 5 comments

Tortilla de patatas este un fel de mancare spaniol care se prepara din cartofi, ceapa, oua si ulei de masline. Se face extrem de usor si rapid si este foarte gustoasa si satioasa- asa ne povesteste Jamila in filmuletul posta de ea, pe care am sa vi-l arat mai jos, iar eu va asugur ca asa este pentru ca am facut-o de mai multe ori , in diferite moduri....



INGREDIENTE :





400 g cartofi
100 g ceapa
80 g cas de oaie
80 g cascaval
6 oua
1/2 gogosar
ulei aromat Monini
ulei ci chilli
patrunjel verde
sare
piper( proaspat macinat)

MOD de PREPARARE :




Curatam cartofii , ii spalam , apoi ii radem pe razatoarea cu gauri mari. Ii punem intr-un vas cu apa si putina sare si ii fierbem 5-10 minute, apoi rasturnam apa de pe ei.
Curatam ceapa si o tocam dupa preferita.Radem casul si cascavalul, tot pe razatoarea cu gauri mari.
Gogosarul rosu il taiem cubulete mici.
Ouale le spargem intr-un bol  si le batem bine, adaugam o lingura de ulei cu chilli si amestecam.





Intr-un vas mai mare amestecam cartofii fierti cu ceapa, ouale, patrunjelul verde tocat, casul, cascavalul si asezonam.


Alta data am adaugat ciuperci sau cabanos la compozitie. Este o reteta versatila si puteti adauga sau scoate, orice ingredient va place.
Am copt, de data aceasta 3 omlete, intr-o tigaie nonaderenta cu diametrul de 20 de cm.Dar dupa cum vedeti si in filmul Jamilei, puteti face doar o singura tortillas, cum va place mai mult.
Omleta se coace pe ambele parti, atat de tare cat va place fiecareia.




Puteti servi aceasta omleta ca aperitiv, la gustarea de dimineata sau de ce nu, ca fel principal la o masa, alaturi de o salata.
Pofta mare sa aveti !


Draga mea Jamila iti multumesc mult de tot, pentru inca o reteta minunata, asa cum ne-ai obisnuit tu sa ne rasfeti ! Sper sa nu te superi pe mine ca am mai facut niste modificari la reteta ta de baza.....

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

5 comentarii:

  1. Comentarii de pe Facebook :

    Maria Dan

    trimite pana la mine la cabinet
    acum 21 ore · Îmi place

    Teodora Zaraza

    buna...rau !
    acum 20 ore · Îmi place

    Melania Parus

    FOARTE BUNA
    acum 18 ore · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meritul este al Jamilei...eu doar am facut cateva schimbari !
      Va tzuc...

      Ștergere
  2. Tot de pe Facebook :

    Jamila Cuisine

    Cu mare drag Sidonia! Arata extraordinar de bine, ma bucur ca v-au placut!
    16 septembrie la 20:04 · Îmi place · 1

    Florian Eminutz Dana

    Ce bine arata sigur o sa o incerc si eu
    16 septembrie la 20:51 · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  3. Jamila Cuisine :

    Arata foarte bine, Sidy! Bineinteles ca nu ma supar, chiar ar trebui ca fiecare sa si-o faca dupa propriul gust. Eu am facut doar reteta clasica, reteta care poate fi personalizata in fel si chip.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am aplicat tot ideea ta, de a nu praji cartofii in asa mult ulei....i-am fiert !
      Te tzuc cu drag si multumesc mult de tot.

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.