duminică, 22 februarie 2015

Prajitura Adierea primaverii

By In bucatarie la Sidy   Posted at  15:54   Prajituri 4 comments

Ce înseamnă primăvara? Renaştere, speranţă, bucurie şi optimism!
Aşa că am hotărât ca şi pentru mine ,primăvara aceasta care se apropie ,să fi plină de gânduri pozitive, veselie şi încredere.
Asa ca ...pot incarca o prajiturica...nu ?
"O prăjitură clasică într-o prezentare contemporană. Am folosit reţeta de blat cu unt, care e suculent şi se topeşte în gură. Am înlocuit nucile tradiţionale cu migdale şi clasica, tropicala scorţişoară cu ghimbirul oriental. A rezultat un desert parfumat, exotic şi incredibil de plăcut la gust ",asa ne povesteste Simona Callas http://cofetardeocazie.blogspot.ro, despre prajitura ei "Rasuflarea toamnei".
Cand am citit reteta si am vazut bunatatea, i-am promis ca am sa o schimb oleaca si va iesi "Adierea primaverii" si asta mi-a iesit, o minunatie de prajitura.






NECESAR :

- blat :
200 g unt
200 g zahar(indulcitor)
4 oua
300 g faina( amidon)
2-3 cm ghimbir proaspat
1 plic zahar vanilat
1 plic praf de copt
esenta de migdale


- pe deasupra :
200 g ananas Sun Food- fara conservanti si cu mai putin zahar
70 g merisoare
30 g  nuca cocos rosie
70 g fulgi de migdale

MOD de PREPARARE :

Faina impreuna cu praful de copt, le cernem intr-un vas.
Untul impreuna cu zaharul le mixam bine pina se formeaza o spuma.
Adaugam ouale pe rand, unul cate unul, adaugam si ghimbirul ras ,zaharul vanilat si esenta de migdale si mixam in continuare sa se omogenizeze toate.
Adaugam apoi, lingura cu lingura si faina cernuta impreuna cu praful de copt.






O forma de tarta ( sau o tava mai mica) se unge cu unt si se presara cu faina.
Rasturnam in ea aluatul blatului si il nivelam.
Ananasul il taiem cubulete mici si il presaram deasupra blatului, apoi punem merisoarele , fulgii de migdale si nuca de cocos.



Cuptorul l-am incalzit dinainte la 180 de grade,in momentul cand dam tava la cuptor, reducem focul la 160 de grade C.
Lasam prajitura sa se coaca aproximativ 50  de minute, pina se rumenesc putin si fulgii de migdale.
Facem proba cu scobitoarea si daca iese curata, scoatem prajitura din cuptor.





Lasam prajitura sa se raceasca in tava.
De abia dupa ce s-a racit o putem felia.
Servim cate o felie ,ca atare sau alaturi de un glob cu inghetata si unul cu frisca...
Pofta mare sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

4 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.