vineri, 27 februarie 2015

Stir Fry VitAsia cu legume si taitei de sticla

By In bucatarie la Sidy   Posted at  09:31   Mancaruri de post 6 comments

Este o mancare populara din Tailanda, cu taitei sticlosi ,facuti din amidonul de cartofi , care  nu se rup asa usor.
Tehnica stir-fry combina cateva avantaje importante: este rapida si simpla, foloseste o cantitate mica de ulei, iar timpii de gatire sunt scurti, ceea ce face ca alimentele sa-si pastreze culoarea si textura .
Toti nutritionistii recomanda sa mancam colorat, cat mai colorat.
De ce? Culorile insemna, vitamine, minerale, nutrienti, adica sanatate.
Daca nici nu avem timp, metoda aceasta va salveaza de necazuri....




NECESAR :

1 pachet taitei VitAsia
1 conserva legume asuatice VitAsia
3 linguri otet de orez
5 linguri  sos Teriyaki
3 linguri ulei masline
1 lingurita condimente asiatice pt wok
1 ardei rosu
1 ardei verde
1/2 ardei iute
3 fire ceapa verde
4 rosii cherry




MOD de PREPARARE :

Desfacem conserva de legume asiatice( contine muguri de fasole mung, muguri de bambus, ciuperci Mu-err, mini stiuleti de porumb si morcovi),  punem legumele intr-o strecuratoare si le lasam sa se scurga.
Taiem fasii ceapa si celelalte legume,ardeiul iute rondele , iar rosiile le taiem in doua.



Punem wok-ul pe foc cu putin ulei si adaugam ceapa si ardeii, ii lasam 5 minute pe foc nu mai mult, ca sa nu devina prea moi. Amestecam continuu.
Adaugam legumele asiatice si condimentele.



Invartim in tigaie si lasam 2-3 minute pe foc, apoi adaugam sosul Teriyaki si otetul de orez, care nu este chiar asa de acru.



Daca este cazul adaugam sare.
Taiteii sunt facuti din amidon si nu contin gluten.
Nu se fierb niciodata, pentru ca se inmoaie foarte repede.Se prepara conform instructiunilor de pe punga.
Se toarna apa clocotita peste taitei si se lasa 5 minute, apoi se scurg si se amesteca cu legumele.



Si pranzul este gata !
Pofta mare sa aveti ! Are sa va placa....





Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

6 comentarii:

  1. O rețetă foarte interesantă! Trebuie să gust și eu niște legume asiatice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabi draga, atunci cand am citit ce contine conserva....am fost cam sceptica.
      Dupa ce am gatit-o, mi-am dat seama ca este excelenta la gust si ma bucur ca mai am una, dar cu alte legume....

      Ștergere
  2. Uite cum aflu cate ceva fara sa vreau;mi-a trimis acum Ana doua pungi de astfel de paste si nu stiam unde sa le folosesc!! hmm,rotile la masina le am,urmeaza si restul!!
    pup soro,ma mai gandesc daca fac reteta pentru ca eu cu vita nu prea ma impac!

    RăspundețiȘtergere
  3. Roxana Radulescu

    Ce bine arata !
    O primavara frumoasa Q

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.