vineri, 24 aprilie 2015

Supa englezeasca de spanac cu oua si lamaie

By In bucatarie la Sidy   Posted at  11:55   Supe 10 comments

Stiu ca englezii nu se prea omoara dupa supe, eventual prefera supele crema.
Atunci cand Claudiu mi-a adus aceasta reteta, de la ei de la restaurantul The George, nu am fost prea entuziasmata .
Dar asa cum se intimpla de obicei  omului plin de prejudecati ...m-am inselat amarnic.A iesit o supa deosebita, usoara si foarte buna la gust....




Alimente NECESARE : 

3-500 g spanac proaspat ( congelat)
1 l supa de pui
1 legatura ceapa verde
2 fire usturoi proaspat
1/2 lingurita oregano
80 g orez prefiert
coaja rasa de la 1/2 lamaie
zeama stoarsa de la o lamaie
2 ou intreg
2 albusuri
sare
piper
smantana( optional)
ardei iute( optional)



MOD de PREPARARE :

Ceapa verde si usturoiul verde le spalam si apoi le tocam marunt cu frunze cu tot.
Intr-o oala in care vom prepara supa, punem cam 50 ml de supa la incalzit, in care vom inabusi ceapa si usturoiul verde, cam 2-3 minute.




Adaugam apoi restul supei, spanacul curatat( daca e congelat,putem sa-l punem asa nedecongelat) si oregano si lasam sa fiarba la foc domol pina e fiert spanacul.Eu am avut zeama in care am fiert sunca de Paste si am pus si din aceea.



Adaugam orezul prefiert, coaja si zeama de lamaie  si asteptam sa dea cateva clocote pina e gata orezul.
Batem oul intreg cu cele doua albusuri, bine de tot si amestecam cu 1-2 polonice supa fierbinte, rasturnam peste cealalta supa si amestecam continuu .


Se vor forma jumari de ou care vor pluti deasupra.
Cine doreste poate servi supa cu smantana si ardei iute.
Pofta mare sa aveti !


Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

10 comentarii:

  1. Comment de pe FACEBOOK :

    Geta Cipaianu

    Seamana cu ciorba noastra de salata.Eu cam asa fac ciorba de stevie, dreasa a la grec.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mioara Ioan

    E foarte buna Sidy, dar lamaia cand se pune, la sfarsit, in farfurie? Fac si eu dar in loc de supa pun lapte batut, iar in loc de oregano, leustean! E minunata!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La sfarsit se pune, in toata supa.
      Fiecare poate sa o faca dupa gustul ei....asta e reteta de la mama ei, de acasa !

      Ștergere
  3. Victoria Gabriela

    Si astazi ne dai bunatati, Sidonia! Ai grija, draga mea, ca ne inveti asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auzi cine vorbeste !
      Dar la ...parada de pe blogul tau, cum crezi ca e ?
      Te tzuc cu drag Vicky !

      Ștergere
  4. Maria Sfara

    Daca mai mergi de multe ori in Anglia, ai sa uiti sa gatesti romaneste !

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Merita sa o incerci !
      De abia astept sa vad ce surprize ne pregatesti pentru parada !
      Te tzuc cu drag...

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.