luni, 31 august 2015

Mancare de varza creata cu cartofi si chiftelute coapte

By In bucatarie la Sidy   Posted at  17:20   Preparate din carne de vitel 14 comments

Acest soi de varza tine la distanta primele semne de imbatranire, are proprietati anticancerigene, ajuta la detoxifierea ficatului , intarind sistemul imunitar.Varza creata mentine sanatatea inimii si a pielii, combate surmenajul fizic si intelectual.
Ea conține foarte multă apă în frunze, lucru care o face să fie un aliment suculent și cărnos.
Aceasta mancare este o mancare de origine maghiara, o garnitura usoara si excelenta, ce se prepara usor si necesita putine ingrediente.





Avem NEVOIE de :

1 varza creata
4-6 cartofi noi
4 catei usturoi
1 ceapa
1 lingura pasta de gogosari
marar verde
500 g amestec de carne tocata( vita- porc)
150 ml smantana
sare
piper





MOD de PREPARARE : 



Curatam cartofii , ii spalam si apoi ii taiem cubulete.
Varza creata o desfacem frunza cu frunza, ii taiem cotorul, o spalam bine si o tamponam cu un servet de hartie, apoi apoi taiem frunzele in patratele.
Curatam ceapa si o taiem feliute , iar usturoiul il curatam si il trecem prin presa.





In doua linguri de ulei calim ceapa pina devine sticloasa, apoi adaugam pasta de gogosari ,varza si cartofii taiati.
Amestecam sa se omogenizeze.




Adaugam apa pina trece de varza si cartofi si condimentam cu sare, piper si marar verde tocat.
Lasam sa fiarba la foc lin pina sunt fierte legumele.




Intre timp pregatim chftelutele pe care le asezam intr-o tava pe o hartie de copt, stropita cu putin ulei.
Le dam la cuptor la 180 de grade si dupa 15 minute le intoarcem pe partea cealalta.




Dupa ce mancarea este fiarta , amestecam o lingura de amidon cu smatana si o rasturnam peste mancarea de varza creata, amestecam si lasam sa dea un clocot.




Acum e gata si mancarea si chiftelutele, asa ca se pot servi !
Pofta mare sa aveti !



Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

14 comentarii:

  1. Delicioasa! Mama punea si seminte de chimen, avea o aroma deosebita ;) O sa probez si eu varianta ta usturoi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ai dat o idee tare buna Crisule si iti multumesc mult. Am sa o incerc....

      Ștergere
  2. Marina Hodorog

    O mancare din copilarie,mama o gatea extraordinar de gustoasa,,,,,,
    Imi place ·

    RăspundețiȘtergere
  3. Tania Kiswani

    O bunatate..,iti multumim draga Sidy..!
    Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  4. Pop Marieta Iulia

    Cu chimin facea si bunica mea
    Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  5. Viorica Suciu

    Vai ce bine arata.!!!
    Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.