vineri, 16 octombrie 2015

Friptura fiarta de pui

By In bucatarie la Sidy   Posted at  16:34   Preparate din carne de pui 6 comments

Am avut un pui de casa ,de la tara( gustul lui  n-are nicio legatura cu ce se gaseste in hypermarket-uri. Pur si simplu, nu are ! ) , pe care am facut o minunatie de supa.Si am ramas cu puiul fiert de jumatate...
Oare ce sa fac cu el, cum sa-l pregatesc ?Si m-am hotarat...il fac friptura.
Cum adica friptura fiarta? Asa bine...
Este o friptura frageda, aromata, care se pregateste foarte, foarte simplu, intr-o cratita, pe aragaz sau daca doriti, in cuptor.
De fapt ,am gasit aceasta reteta la Cristina Pana care este gaza provocarii Weekend cu spor( in aceasta luna), initiata de  - Stefania Anastasiu
Categoriile din care trebuia sa alegem ceva pentru probat , sunt urmatoarele:
1. Ciorbe ,borsuri ,supe :  http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/search/label/ciorbe%20borsuri%20supe
2. Fripturihttp://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/search/label/fripturi
3. Desert  : http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/search/label/desert
Eu m-am oprit la fripturi( in cele mai bune "legume")si am ales aceasta reteta.Oleaca am modificat ceva, dar...sper sa nu primesc bataie.






Avem NEVOIE de :






1 pui de casa fiert ( fara piept a fost al meu)
6-7 catei usturoi
1-2 frunze dafin( daca e mai mare ajunge una)
200 ml supa pui
1 conserva rosii cuburi SunFood
2 linguri ulei
frunze patrunjel verde
sare
piper


MOD de PREPARARE :

Puiul fiert il taiem in bucati si il punem intr-un vas cu usturoiul presat, deasupra.
Adaugam supa de pui si rosiile taiate cuburi, cu sos cu tot.
Punem foile de dafin si asezonam.
Daca doriti, asa cum a facut si Cristina, dati vasul la cuptorul dinainte incalzit la 160 de grade, pentru 30-40 de minute.
Dar pentru ca al meu a fost deja fiert pe jumatate, am asezat vasul pe ochiul de aragaz pentru 25 de minute si a fost de ajuns.





Cand carnea este bine patrunsa , stingem focul si presaram deasupra patrunjel verde , proaspat tocat.
Drept garnitura, eu am ales niste taitei lati, de casa, pe care i-am fiert 6-8 minute.






Veti obtine o mancare savuroasa , pentru familia dumneavoastra.
Pofta mare sa aveti !





Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

6 comentarii:

  1. Iuliana Tarnoveanu


    Vreau si eu-arata prea bine......!
    Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  2. Gatesc Cu SunFood


    Cina perfecta ! O bogatie de arome !
    Multumim mult, Sidonia !
    Îmi place ·..

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Tocmai asta aveam si eun in plan ;D Gand la gand cu bucurie ;)

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.