miercuri, 30 decembrie 2015

Prajitura cu crema caramel si alune prajite

By In bucatarie la Sidy   Posted at  12:30   Prajituri 2 comments

Cred ca si voi ati patit asa ceva....Ca oricare gospodina, m-am apucat mai intai de blaturi si foi pentru prajiturile de sarbatari.dar din motive obiective, a trebuit sa ma opresc din lucru si sa le las balta.
Cand am reluat lucrul , am ajuns la concluzia ca timpul ramas e prea scurt si trebuie sa fac altceva.
Prietenii mei de la LIDL imi trimisesera un pachet cu bunatati, asa ca era momentul potrivit sa le folosesc. Si a iesit ceva usor de facut dar bun, bun de tot.





Avem NEVOIE de :


400 g zahar
4 oua
200 ml ulei
300 g faina
100 ml lapte
1 praf de copt cu sofran
coaja rasa de lamaie
200 g crema Toffee Deluxe
100 g mix  alune, migale, nuci pecan prajite Deluxe






MOD de PREPARARE :


Intr-un vas mare mixam ouale intregi cu zaharul pina cand acesta se dizolva.Adaugam putin cate putin uleiul si laptele, mixand in continuare.Aaugam si coaja rasa de lamaie.






Praful de copt il cernem impreuna cu faina, apoi adaugam lingura cu lingura peste compozitia din vas si mixam in continuare.
O tava ( 35 X 25 cm) o tapetam cu hartie de copt unsa cu putin unt.
Rasturnam compozitia in tava , apoi o am pentru 20-30 e minute la copt la 160 e grae in cuptorul dinainte incalzit.





Intre timp mix-ul de alune, migale si nuci il macinam, dar nu prea marunt, si il punem deoparte.





Verificam blatul cu o scobitoare si daca este copt , il scoatem din cuptor, sa se raceasca pe un gratar, indepartan hartia de copt.






Crema caramel tinuta la temperatura bucatariei, o intindem peste blatul racit, cu ajutorul unui cutit si o nivelam.
Deasupra presaram alunele macinate si ornam apoi prajitura dupa bunul plac si dupa timp.







Dam prajitura la rece pentru cateva ore, apoi se poate portiona.
Pofta mare sa aveti la ea, este neasteptat de gustoasa si se face extrem de repede.







Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

2 comentarii:

  1. Se vede ca e bun! Eu n-am facut nimic special anul asta de sarbatori. Ma primesti la masa ta? :)

    Un An Nou imbelsugat si prosper, Sidy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag Oana scumpa !
      Atata doar ca acestea au fost de....Craciun !
      An Nou fericit cu multa sanatate si realizari ...

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.