miercuri, 30 decembrie 2015

Supa de fazan cu taitei de casa

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:00   Supe 8 comments

Fazanii sunt originari din Asia si au fost adusi in Europa de catre greci si romani.
Daca nu ati avut inca ocazia sa gustati carnea de fazan, puteti cauta deja un fazan sa faceti o delicioasa supa, se spune ca pe fazan iese supa cea mai buna ! Carnea este insa usor fada...asa ca am sa va arat intr-o alta reteta, ce fac cu ea.
Sa nu credeti ca este o supa pretentioasa , ea se prepara foarte usor si poate fi gatita chiar de incepatori.





Avem NEVOIE de :

1fazan
2 morcovi mari
2 radacini patrunjel
telina
1 ceapa
gulie
piper boabe
taitei de casa
sare
DACA folositi Delikat sau Vegeta va rog frumos sa NU le folositi la aceasta supa delicioasa. E pacat sa ii schimbati aroma aceeea minunata....Incercati si va veti convinge.






MOD de PREPARARE :


Fazanul se transeaza, se condimenteaza cu sare si piper, se lasa sa stea 5-6 ore, dupa care se spala si se lasa 2-3 ore in apa rece.





Se pune la fiert cu legumele si cu piperul boabe, la foc mic, iar dupa circa o ora se pune si sarea. Se fierbe la foc mic, pana cand legumele si carnea se inmoaie. Dupa ce se ia de pe foc, se lasa circa 20 de minute sa se limpezeasca, apoi se strecoara supa.




Lasam cativa morcovi pentru supa si cu restul morcovilor si cu carnea am sa va spun in reteta ce urmeaza , ce fac.
Taiteii de casa se fierb separat, in apa cu sare cam 10 minute , apoi se strecoara si se trec sub un jet de apa rece, dupa care punem pe ei cateva polonice cu supa strecurata.






Servim supa cu cate o bucata de morcov si cu taitei, alaturi de felii subtiri de gulie neagra, data cu niste sare.
Dupa ce o veti gusta veti spune ca este cea mai gustoasa supa de carne pe care ati savurat-o vreodata !





Pofta mare sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

8 comentarii:

  1. Iancu Lubita

    Daa,e super buna!! Si eu am făcut asa ceva!Îmi place ·

    Pop Marieta Iulia

    Preferata mea !!!!!!!!Îmi place ·Unde se gaseste fazan oare ??? la vreun supermarket ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca nu am vazut numai la...vanatori !


      Simona Kitchen

      Exista o crescătorie în Balta Doamnei, județul Prahova, dar nu știu dacă dau undeva în tara, în supermarket. Sigur fac export. Mă interesez și va spun dacă și unde mai livrează.

      Ștergere
    2. Pentru jud BIHOR :

      http://olx.ro/anunturi-agricole/animale-domestice-pasari/pasari/bihor-judet/q-fazani/

      Dar nenea Google stie tot !

      Ștergere
  2. Camelia Khalil

    Supa de fazan?N-am mincat niciodata.Si-mi pare rau ca sint asa departe de Sidy si nu pot mica putin(si din celelalte bunatati pe care le face).
    Imi place .

    RăspundețiȘtergere
  3. Simona Kitchen

    Daaaaaa! Tocmai ce am "cules" și eu unu, doarme liniștit în congelator emoticon smile Dar al meu este de crescătorie, nu-i vânat. Mie îmi place și carnita în supa.Îmi place .

    RăspundețiȘtergere

  4. Mioara Ioan

    Daaa, intradevar, nici nu este alta supa mai gustoasa!! Si eu am facut candva...!Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  5. Ecaterina Gavrilut

    Da ! Am avut onoarea sa o gust ,esti minunata Sidonia !
    Îmi place .

    RăspundețiȘtergere
  6. Rodica Barna

    Cea mai buna si aratoasa cu adevarat si cu taietei de casa sa fie. Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.