luni, 18 ianuarie 2016

Șnițel unguresc

By In bucatarie la Sidy   Posted at  18:02   Preparate din carne de pui 14 comments

Este cel mai savuros șnițel inspirat in retetele unguresti.Arata ca si o...placinta credeti-ma.Are o "mantie" din mujdei, ou si cartof, iar gustul ar fi ca si al unei chiftele.Dar poti rade cascaval deasupra lui, cat e cald, preferabil cascaval afumat si adaugi si oleaca de smantana ca in filmulet.
Nu va uitati la el cam cate calorii are ,ca nu il mananci in fiecare zi ,la fiecare masa !
Am vazut reteta la un post TV si mi-am zis ca e musai sa incerc reteta, am facut-o si zau ca nu-mi pare rau...Merita, credeti-ma !
Se poate face din orice fel de carne preferati, eu l-am facut din piept de pui...






Avem NEVOIE de :

un piept mare de pui de tara
1 capatana usturoi
2-3 cartofi rosii(nesfaramiciosi)
2-3 oua
sare
piper
legume mexicane
50 g unt
50 g cascaval afumat(optional)






MOD de PREPARARE :


Se porţionează pieptul de pui,bucăţile de carne se presară cu boia,sare şi piper, apoi se lasa asa , la rece ,cateva ore sau cel mai bine de seara pina dimineata.






Batem apoi carnea cu ciocanul de snitel, dar avem grija sa nu o rupem. Cartofii spalati si curatati se dau pe razatoarea mica(crusta reuşeşte bine daca nu stoarceti cartofii rasi, pentru ca amidonul o menţine intreaga) ; usturoiul se zdrobeste cu presa, adaugam putina sare si 1-2 linguri ulei, amestecam si facem o pasta.




Ouale sa bat bine cu un praf de sare.
Punem ulei mai mult la încins. Bucăţile de carne le dam cu o lingurita e mujdei, apoi le trecem prin oua si apoi prin cartofii rasi( putem amesteca ouale cu cartoii, asa cum am facut eu cu a doua tura).






Se prăjesc la foc potrivit pe ambele părţi până se rumenesc frumos.





Sunt foarte buni atat calzi cat şi reci şi cu garnitura sau fără.Eu i-am servit cu legume fierte la aburi, iar poza principala am facut-o cu smantana si cascaval ras deasupra, ca si in clip.
Poftă mare sa aveti!




Aici puteti vedea clipul video :

http://observator.tv/social/special-cum-se-prepara-un-snitel-unguresc-167221.html


Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

14 comentarii:

  1. Oana Durican

    Daca-i snitel, ma bag la o portie! Îmi place ·..

    RăspundețiȘtergere
  2. Lia Maria Grozi

    Arată bine si cu siguranța gustul este Grozav 😋Îmi place !

    RăspundețiȘtergere
  3. Lia Maria Grozi

    Arată bine si cu siguranța gustul este Grozav 😋Îmi place !

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena Silion

    Merge si din piept de curcan?Îmi place !

    RăspundețiȘtergere
  5. Eva Dzsurzs Sabau

    Acuma am aflat si asta...Trebuie sa incerc neaparat.Imi place...!

    RăspundețiȘtergere
  6. Puiu Grigoriu

    E super snitelul !!! Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu ma gandeam ca va fi atat de gustos....!
      A disparut urgent din farfurii.

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.