duminică, 20 martie 2016

Pulpe de pui africane

By In bucatarie la Sidy   Posted at  15:38   Preparate din carne de pui 12 comments


Retetele Nigellei Lawson sunt pline de pasiune, entuziasm si bineinteles apetit ; sunt ușor de realizat, pentru viața de zi cu zi , rapide , dar  unele mai complexe, pe care le puteţi prepara în weekend sau ori de câte ori aveţi timp.
Eu am vazut reteta pe blogul prietenei mele   Lulu   care spune ca reteta i s-a parut interesanta si gustoasa.
Si cum ea este gazda acestei luni, la provocarea Weelend cu spor initiata de Stefi 
am hotarat sa fac ceva bun cu..."legume". Dar cum cea mai buna leguma este carnea, am ales aceste savuroase pulpe africane.
Multumesc mult Lulu draga, o reteta gustoasa si aratoasa.





Avem NEVOIE de :

4 pulpe pui
200ml sos worcestershire
4lingurisos barbeque
2linguri mustar
2 cm ghimbir
3linguri gem de caise
1 ceapa taiata marunt
3 fire ceapa verde
2linguri ulei de masline Bio

2-3 catei usturoi




MOD de PREPARARE :


Cu o seara inainte spalam si curatam pulpele si le punem intr-un vas care are capac.
Preparam un sos din  toate ingredientele mai sus mentionate( ceapa este tocata marunt) pe care il rasturnam peste pulpe. Amestecam sa se omogenizeze bine si avem grija ca sosul sa acopere pulpele.
Punem capacul si lasam la frigider pina a doua zi.




A doua zi rasturnam intreaga compozitie intr-un vas termorezistent cu capac , daca vi se pare ca sosul este prea gros puteti adauga un strop de apa.
Acoperim si dam la cuptorul dinainte incalzit, cam 45 de minute.




Scoatem capacul , intoarcem pulpele si le mai lasam 15-20 de minute , sa se rumeneasca.





Preparam un orez simplu cu patrunjel verde  ( la o masura de orez punem 3 masuri de supa; chiar daca ramane zeama, orezul o va absorbi).






Servim pulpele africane alaturi de orez si salata verde.
O sa va placa mult gustul sarat-dulceag si merge de minune cu salata verde.
Pofta mare sa aveti !



Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

12 comentarii:

  1. Imi place ce vad, si am o senzatie, asa, de miros de friptura... ca eu azi am facut pilaf cu urzici si mi-e o foame de lup. Asa-i cand nu mananc carne :)

    Nu inteleg ceva, Sidy. Unde apare provocarea lunii pe grupul Weekend cu spor? Poate reusesc sa particip si eu, dar pana acum n-am vazut decat postarile fetelor care au facut cate ceva. Unde trebuie sa ma uit? La ce rubrica?

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S. linkul de la blogul lui Lulu e o pagina care nu exista...

    RăspundețiȘtergere
  3. Laura Schuster

    Cred ca este o reteta faina!Cel putin pentru mine arata bine.o sa o consult ceva mai bine, poate o voi prepara si eu!Mersi pentru reteta si foto, surioara draga!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanda Suciu Ex Surtea

    Faina reteta. Am citit-o.Imi lipseste gemul si uleiul bio pe car-il inlocuiesc. Hahaha.Poate saptamana viitoare sau de Paste acuma, sa ma cinstesc. Hahaha.Tare bine arata.
    Îmi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rleiul il poti inlocui cu alt ulei de masline, dar gemul de caise...nu prea.
      Asa ca spor sa ai cand vei avea vreme sa o faci, ca zau ca merita !

      Ștergere
  5. Claudiu Toncean

    E foarte apreciată Nigela aici in Anglia și sincer are câteva rețete... Îmi place !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate vii si tu acasa cu cateva retete care iti plac !!! Te rooooog Claudiu !

      Ștergere
  6. Camelia Khalil

    Inca o reteta,care merita incercata.Bravo Sidy!Îmi place ...

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.