sâmbătă, 4 iunie 2016

Supa de ciuperci intregi cu pui

By In bucatarie la Sidy   Posted at  14:00   Supe 8 comments

O supa nemaipomenit de gustoasa care se face repede , atat vara cat si iarna. Se poate servi cu sau fara smantana, dupa bunul plac al fiecareia.
Noua ne plac foarte mult ciupercile asa ca aceasta supa
Reteta este a lui Vlad Muresan  ,care face niste mincaruri excelente pe Home Garden, de unde am avut si ciupercutele. Are si un DVD cu 10 retete delicioase, pe care si voi il puteti avea la achizitionarea produselor Home Garden.
Stiti ce ne spun ei ? "..Dupã cum bine ştii o viaţã frumoasã e sãnãtoasã atunci când alimentaţia ta e una echilibratã. Am selectat cu atenţie reţete pline de deliciu şi nutrienţii necesari, esenţiali pentru ca organismul tãu sã aibã plusul de energie şi sãnãtate.." si sa stiti ca au dreptate si produse foarte, foarte gustoase si la un pret rezonabil.





Avem NEVOIE de :

800 ml ciuperci intregi Home Garden
400 g cartofi
carne de pui cu oase( Vlad a facut cu muschi de porc)
1 foaie dafin
1 gulie
2 morcovi
1 radacina patrunjel
1 ceapa uscata mica
1 telina mica
400 ml smantana
1 legatura ceapa verde
patrunjel verde
1-2 linguri ulei
sare
piper




MOD de PREPARARE :

Carnea se portioneaza  si impreuna ci foaia de dafin se caleste pe toate partile in putin ulei.




Curatam si taiem in cuburi mici toate legumele ( ceapa uscata o lasam intreaga), iar catrofii in cuburi mai mari.
Daca aveti 2-3 ciuperci mai mari, le puteti taia in doua, dar la mine nu a fost cazul.



Punem apa la fiert pentru ca asa se pastreaza toate proprietatile nutritive.
Adaugam peste carnea rumenita legumele, apoi apa fierbinte.





Ciupercile le scurgem de zeama prin strecuratoare si le adaugam impreuna cu cuburile de cartofi, la supa.
Potrivim gustul de sare si piper.



Cand toate sunt fierte, bine patrunse adaugam smantana pe care am amestecat-o cu un polonic de supa fierbinte si lasam sa dea un clocot.




Stingem focul sub supa si deasupra presaram patrunjel verde proaspat tocat.
Cui nu ii place smantana, poate servi supa, fara ea, dar cu un ardei iute linga.




O supa foarte delicioasa care noua ne-a placut mult de tot, doar suntem fani ciuperci.
Multumesc mult de tot Home Garden !




Pofta mare sa aveti !


 



Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

8 comentarii:

  1. Mioara Zamfir

    Arata super apetisant ! Wau ! Luni o pun in practica ...Felicitari Sidy !
    Sunt inca la munca mai am o ora deci " victima sigura !Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia astept sa-mi spui parerea ta Mimi si a familiei tale...

      Ștergere
  2. Virginia Kandera

    Esti demna de toata admiratia pentru pasiunea ta!Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulica Neacsu

    Sunt fan, fan...opreste-mi si mie o portie Sidy!! Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  4. Creative Home Tips

    Thanks big homeimprovements fan here.Îmi place

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.