vineri, 12 august 2016

Creier cu ceapa si oua

By In bucatarie la Sidy   Posted at  11:46   Preparate din carne de porc 4 comments

O reteta mult adorata din vremea copilariei mele, pe care o fac cu mult drag de cate ori este ceruta, dar cu prudenta.
Se face foarte usor si relativ repede, dar e tare gustos.
Da...stiu ca veti spune ca are destul de mult colesterol, dar are și părți bune: creierul contine vitamine (E, C, B6 și B12) și grăsimi sănătoase. Asa ca din cand in cand putem savura cate o portie.




Avem NEVOIE de :

500 g creier de porc
1 ceapa
2-3 fire ceapa verde
1 ardei gras mic rosu
1 ardei gras mic verde
2 oua
2 linguri ulei
sare
piper




MOD de PREPARARE :


Curatam ceapa si ardeii si ii taiem felii subtiri.



Incingem uleiul si calim ceapa si ardeii , pina cand se inmoaie.
Creierul il curatam de pielite si il tinem cam 15 minute in apa cu otet.




Adaugam creierul taiat bucatele  si amestecam sa se inchege putin.




Ouale batute le rasturnam in cratita peste creier si amestecam sa se coaguleze.




Lasam sa se intareasca creierul si ouale impreuna, le asezonam.



Se fac portii pe farfurii si se servesc alaturi de rosii si castraveti.




Pofta mare sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

4 comentarii:

  1. Creierul imi place doar sub forma de snitel, adica pane. Dar sa nu-l fac eu. Altfel, nu pot sa-mi mut gandul de la felul in care arata crud si nu ma mai pot atinge de el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Viorica Suciu Imi sliveaza gura deja,la gandul cat de bun este.Eu aici nu gasesc creier de nici un fel. Pe vremuri mergeam la supermarket si faceam comanda dar de cand a fost o epidemie la vaci ca se imbolnaveau cu capu si le spuneau ca sunt vaci nebune, nu se mai aduce creier de loc .

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.