marți, 29 noiembrie 2016

Escalop din carne de pasare

By In bucatarie la Sidy   Posted at  17:33   Preparate din carne de pui 12 comments

Acesta reteta este dintr-o colectie de retete a revistei KOCHEN & KÜCHE (gatit & bucatarie) din anul 1995.
Este o reteta usor de preparat, rapida si mai ales “ gustoasa”!Asta spunea draga mea prietena Laura ,despre aceasta reteta delicioasa, cu sosul savuros care nu ai mai vrea sa se termine niciodata.
Conform DEX , escalopul este un preparat culinar facut din bucati subtiri de muschi de vitel sau din peste.Dar noi romanii suntem foarte inventivi si il facem si din carne de porc sau pasare, cum il fac eu astazi.





Avem NEVOIE de :


4-5 pulpe pui(poate fi si piept)
30 g unt
2 linguri pasta gogosari
150 ml vin alb
1 lingura mustar
2-3 catei usturoi
1-2 linguri faina
1 ceapa
2-3 ardei kapia rosii
200 ml smantana pentru gatit
200 ml supa carne
1/2 legatura patrunjel verde
sare
piper





MOD de PREPARARE :


Dezosam pulpele si inlaturam pielita de pe ele.
Taiem fasii pulpele dezosate.




Curatam ceapa si o tocam marunt, ardeii ii curatatm si ii taiem cuburi mici.
Fasiile de pulpa le dam prin faina.
Tocam marunt patrunjelul verde.




Intr-o cratita topim untul si adaugam fasiile de carne , rind pe rind, sa se rumeneasca pe toate partile.



Scoatem din cratita carnea rumenita putin si punem alt rind de carne.
Pe cele scoase le tinem la cald.




Dupa ce sunt rumenite toate, le punem impreuna in cratita si adaugam ceapa si ardeii taiati.
Amestecam sa se soteze si acestea.




Adaugam vinul, usturoiul trecut prin presa, mustarul , apoi  amestecam si lasam sa fiarba pina cand dispare alcoolul din vin.


Acum adaugam pasta de gogosari si supa, amestecam si potrivim gustul de sare si piper proaspat macinat.



Dupa ce a fiert cam 20 -30 de minute, adaugam smantana si lasam sa mai dea un clocot, doua.




Presaram deasupra patrunjel verde , proaspat tocat.




Escalopul de pui se poate servi cu ce garnitura preferati : mamaliguta, orez sau piure de cartofi , cum l-am servit si eu.
Si nu uitati de salata verde, care merge de minune.




A iesit ceva foarte gustos si delicios !
Pofta mare sa aveti.

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

12 comentarii:

  1. Lubita Iancu

    După cum arată cred ca e super bună! Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A iesit asa de gustos sosul acela, de nu mai voiam sa se termine din farfurie...

      Ștergere
  2. Carmen Manu

    Mie imi place cum ai pus piureul ca puisor nu am voie sa pap.Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  3. Viorica Suciu

    Este super delicioasa! Îmi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. Marina Martin

    Super buna gatita asa pofta bună...Imi place ·

    RăspundețiȘtergere
  5. Liliana Mihaita

    Delicios 😘😘pofta buna. Îmi place !

    RăspundețiȘtergere
  6. Aliona Strut

    Profesional si apetisant!Mersi..Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A iesit asa de gustos sosul acela, de nu mai voiam sa se termine din farfurie...

      Ștergere
  7. Mioara Zamfir

    Frumos arata si la aceasta descriere daca eram acolo cred ca mai ceream o portie.Îmi place .

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.