marți, 6 decembrie 2016

Chiftelute in sos de ciuperci cu dulceata din flori de mac

By In bucatarie la Sidy   Posted at  06:00   Preparate din carne de vitel 6 comments

Haideti sa va ademenesc cu ceva, ce arata bine si are un gust prea bun ca sa puteti refuza: " Chiftelute in sos de ciuperci",o mancarica excelenta, simpla ,dar buna de te lingi pe degete.
Cu  un sos savuros care se prepara extrem de simplu si rapid, iar rezultatul este ...delicios !




Avem NEVOIE de :

350 g carne tocata de vitel
350 g carne tocata de porc
400 g conserva ciuperci
1 ceapa
2-3 catei usturoi
1 lingurita rasa pulbere usturoi
1 felie paine
1 cartof
1-2 oua
150 ml smantana de gatit
1 lingura faina
1 lingurita mustar
patrunjel verde
1 borcanel dulceata din flori de mac
2 linguri pasta gogosari
150 ml vin alb
sare
piper
boia
nucsoara





MOD de PREPARARE : 

Pentru inceput preparam chiftelutele, asa cum le face toata lumea.Carnea tocata de ambele feluri,o mai dam o data prin masina de tocat carnea, cu care macinam si ceapa, cartoful, piinea,  usturoiul si verdeata.
Amestecam bine toata compozitia si apoi se condimenteaza.Adaugam ouale crude si mai amestecam o data.Cu ajutorul unei linguri ,formam chiftelutele care le rotunjim in palma unsa cu putin ulei.
Punem chiftelutele formate, intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le dam la cuptorul dinainte incalzit, sa se coaca la 180 de grade C.
Dupa ce s-au rumenit pe o parte, le intoarcem si le lasam sa faca crusta si pe cealalta parte.






Curatam ceapa si o tocam marunt.
Golim zeama de pe ciupercile din borcan si le tocam marunt.
In foarte putin ulei sotam ceapa pina devine sticloasa , apoi adaugam ciupercile , pasta de gogosari , vinul si asezonam.
Lasam sa fiarba la foc mic cam 20 de minute.



 
Adaugam chiftelutele in sos( mai adaugam putina apa daca este necesar, sau supa, cel mai bine)si le lasam 10 minute sa fiarba in sos.





Faina o amestecam cu smantana si mustarul, adaugam un polonic de sos fierbinte, apoi rasturnam amestecul peste chiftelute.
Lasam sa dea cateva clocote, pina se ingroasa sosul putin, apoi stingem focul.




Deasupra presaram patrunjel verde proaspat tocat.




Servim chiftelutele cu sos alaturi de cartofi copti, cartofi piure, orez sau mamaliguta, ce va place voua mai mult.




Un mot de dulceata din flori de mac este tot ce mai aveti nevoie, pentru un prinz savuros...
Pofta mare sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

6 comentarii:

  1. Liliana Mihaita

    Arata minunat😘😘Îmi place !Poftă bună...

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnica Peste

    O reteta speciala dupa aspect cred ca este f.gustoasa !O zi buna !
    Îmi place... Poftă bună !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu adevarat ademeneala! Azi am in plan niste dovlecei umpluti (pofte de-ale amica-mii!) si daca tot fac tocatura, ma gandisem oricum sa pun si de niste chiftelute, asa, pt sufletelul meu. Insa cu sos de ciuperci n-am mai mancat, da' abia astept, ca mi-am cumparat cateva borcanele de ciuperci tocmai ca sa am, mereu, la indemana sa-mi fac acest sos cand am eu chef..!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.