duminică, 30 aprilie 2017

Parada lunii aprilie 2017 la provocarea "Weekend cu spor"

By In bucatarie la Sidy   Posted at  15:05   Articole diverse No comments

In luna aceasta am fost gazda unei campanii culinare intre bloggeri. "Weekend cu spor" se numeste si a fost initiata de Stefania Anastasiu : http://www.stefyharnicutza.blogspot.ro/
Am reusit sa adun cateva fete frumoase si harnice  ,cu bloguri foarte....gustoase !
Va multumesc din suflet, dragele mele prietene ,care m-ati onorat cu prezenta voastra !Dar va multumesc si celor ce ati considerat ca nu trebuie sa participati in aceasta luna , cand am fost eu gazda.Bine zice romanul..."dragoste cu de-a sila nu se poate".
Participind si voi la aceasta provocare, dati si  altora posibilitatea sa va cunosca blogul si munca pe care o faceti, pentru blog sau pentru pagina de Facebook unde aveti bucataria.
Am avut urmatoarele categorii, din care trebuiau sa aleaga bloggeritele :
- preparate din carne de miel
- ciorbe
- salate
Iar daca nu ati gasit nimic atractiv in aceste categorii,v-am rugat sa va alegeti orice va place de pe blog.
Acum sa va arat ce au pregatit harnicutele bloggerite, la aceasta provocare , in ordinea in care s-au prezentat :


1 - Monica Horoiu cu  Cotlet de miel fiert in bere si sos de spanac cu leurda


Frumoasa si iscusita noastra Monica a combinat doua dintre retetele mele :
"Tocanita de miel cu spanac " si "Cotlet de miel aromat fiert in bere " si bine a facut. I-a iesit ceva pe gusturile si mofturile familionului ei,sa le fie de bine.

2 - Margareta Cismasiu cu Gulas de miel la ceaun


Ma bucur enorm ca marga si familia au rabdat oleaca de frig, dar totusi au scos ceaunul afara si au facut bunatatea asta care e pacat sa o faci inauntreu pe aragaz, nu sti ce pierzi.Si Marga a fost incantata de aceasta reteta si ma bucur ca le-a placut.

3 - Cristina Iuliana Pana cu Borș cu carne de miel


Crisul (Panacris) meu cel drag si scump m-a surprins si de data aceasta. A facut ceva ce eu nu ma mai vazut sau gustat.Pe oase de miel a infasurat...mate de miel(bine spalate bineinteles), pe care le-a pus in bors...

4 - Cristina Iuliana Pana cu Salata Waldorf



Crisul meu a venit si cu a doua reteta( multumesc mult de tot) a modificat-o putin, dar a spus ca a fost asa de buna ca nu a realizat ca a uitat sa puna si cateva boabe de struguri. Dar a pus alte bunatati...

5 - Lubita Iancu cu  Salata austriaca de peste


Dupa cum o descrie si Lulu , este o  super salata,super gust ! Si noua ne-a placut mult de tot aceasta reteta originara din austria pe care am primit-o de la prietena mea Laura.Sa va fie de bine Lulu, cred ca o vei mai face , pentru ca voua va place pestele...

6 - Elena Bite cu Salata de gulii


Asa dupa cum zice si Elena poate parea ciudat(cu mar si oua) , dar este extrem de gustoasa. Iar eu pentru prezentare , nu pot decat sa-i dau nota 10 cu felicitari !Bravo...imi place mult ce ai facut.

7 - Sanda Suciu Ex Surtea cu Sarmalute in varza rosie


Draga mea Sanda spune ca nu a mai facut pina acum asa ceva , dar  sunt foarte bune si nu veti regreta daca veti incerca. Ma bucur ca ti-au placut, desi se lucreaza oleaca mai greu cu varza rosie.

8 -  Sanda Suciu Ex Surtea cu Supa de ciuperci intregi



Prietena mea Sanda mi-a facut o surpriza tare placuta cu aceasta a doua reteta a ei si spune despre ea ca este o supa foarte buna si cu ingrediente la indemana oricui.
Draga Sanda cred ca ar trebui sa-ti faci de acum si tu un blog, pentru ca ai foarte multe retete deosebit de bune si e pacat ca le postezi pe alte bloguri, nu pe al tau.

Aceasta a fost parada acestei luni si va multumesc tuturor pentru participarea voastra.Imi sunteti tare dragi si sunteti niste fete deosebite !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.