joi, 6 aprilie 2017

Prima impresie si primele rezultate la Schwarzkopf Color Expert cu Omegaplex

By In bucatarie la Sidy   Posted at  17:57   Articole diverse No comments

Deja ati aflat ca fac parte din marea familie "BUZZStore", nu ? Vi-am mai spus ca aici poti testa produsele, la tine acasa, in mod gratuit!
Acum Schwarzkopf lanseaza prima vopsea de par pentru utilizare acasa ,cu tehnologia profesionala OMEGAPLEX® ,impotriva ruperii si deteriorarii parului.   #buzzcolorexpert , #omegaplex
Vara aceasta voi ajunge la mare , asa ca pentru o plaja...blonda, mi-am ales cea mai faina culoare a parului, blondul polar 10.1 Desi este un Blond Polar, gindul meu tot spre mare se indreapta, , spre soare, spre plaja, spre o vacanta ce nu as mai dori sa se sfarseasca...
Mi-am dorit o culoare naturala care sa straluceasca in soare , nu sa arate ca un par ingalbenit.O stralucire irezistibila care sa ma faca o bunicuta fericita. Credeti ca noi bunicile nu vrem sa fim frumoase si parul nostru sa straluceasca in soarele infierbantat de la mare ?Ba da...si inca mult de tot ! Vrem sa parem mai...tinere.
Vopsitul acasă înseamnă timp câstigat si bani economisiti.






Am inceput cu prepararea vopselei in bolul primit in Kit.
Am pus lotiunea fixatoare , serul anti-rupere si crema coloranta, apoi cu peria am amestecat bine de tot pina s-au omogenizat toate.



M-am acoperit cu un prosop si am inceput aplicarea vopselei pe parul uscat si nespalat. Aveam multe fire albe si imi era teama ca voi avea doua culori in cap, pentru ca si  varfurile parului erau de o alta culoare.Dupa ce tot parul a fost vopsit , am lasat vopseaua sa actioneze cam 50 de minute.
Dupa trecerea timpului am spalat parul si l-am clatit bine pina cand apa scursa din par a fost curata.
Am aplicat balsamul(tratamentul spacial nr 2) pe parul bine sters cu prosopul  si l-am lasat sa actioneze 2-3 minute dupa care iar am clatit bine parul.
Acest balsam este in cantitate ,mai mare , asa ca mai am sa il folosesc de inca 2 ori, l-am sigilat si l-am pus deoparte.





Am ramas WOW! Rezultatul este fantastic... am trecut de la blond galben la blond cenusiu ,cu reflexii de blond polar,   acasa la mine, fara sa mai trebuiasca sa merg la salonul de coafura.
Si daca va uitati bine ...am scapat de teama de a avea mai multe culori in cap. Atat firele albe, firele saten cat si capetele vopsite sunt toate de o singura culoare, seamana cu nisipul plajei marii, nu ?Am un par sanatos, matasos dar puternic, nu se mai rupe.Imi place mult.




Va place cum arata acum parul meu ? Mie da...enorm de mult !
De abia astept sa merg la Magazinul DM din oras sa-mi mai cumpar o cutie cu vopsea.Doar am voucher cu 20 % reducere...asa cum fac si prietenele mele.



Dupa 3 saptamani de la aceasta vopsire, am sa aplic Tratamentul reparator nr. 3 ce sigileaza fibra firului de par si culoarea lui,.tot pe parul uscat cu prosopul si am sa-l las sa actionaze 2 minute, apoi voi clati bine .

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.