marți, 23 octombrie 2018

V.I.Poo - Review

By In bucatarie la Sidy   Posted at  15:08   Articole diverse 1 comment

Dupa cum bine stiti fac parte din marea familie "BUZZStore", unde poti testa produse, la tine acasa, in mod gratuit !
Am primit de aceasta data  un kit de la prietenii mei #BUZZStore si #AirWick, cu produse ce prezinta colectia V.I.Poo pentru toalete fara miros .


Odata pulverizat in WC, spayul V.I.Poo cu uleiuri esentiale ,formeaza o pelicula la suprafata apei, ce neutralizeaza mirosurile neplacute si elibereaza un parfum placut in aer. Iti poti face apoi treaba relaxata, fara grija mirosurilor neplacute de dupa ...
Va puteti alege una din cele trei arome
 - lamaie- Lemon Ido

- lavanda- Lavender Superstar


-  fresh- Fresh Model.





Eu impreuna cu prietenii mei am testat aceste trei arome si la fiecare folosire am agitat bine spray-ul, am aplicat 3 pufuri in vasul toaletei INAINTE de FOLOSIREA ei, pentru ca formula VIPoo creaza o bariera ce nu permite mirosurilor neplacute sa iasa din vasul toaletei, dar in acelasi timp elibereaza un miros foarte placut si persistent.
 Am observat ca un tub contine cam 300 de pufuri, deci pentru 100 de aplicari.Bine ar fi sa nu aplicati pufurile pe capacul toaletei, dar daca se intampla puteti sa il stergeti cu o carpa umeda.


I-am dat un spray unui prieten. Haideti sa va povestesc ce mi-a spus...
Am ajuns acasă si a sosit momentul acela urgent, mi-am scuturat micul spray, mi-am stropit vasul de toaletă de aproximativ 4 ori si am spus o rugăciune.Apoi nimic ... nu tipete pentru ca miroase urat, din partea sotiei , copiii  nu strigă la mine să închid usa la baie, deci liniste in toata casa. Asa m-a ajutat pe mine V.I.Poo, micul spray de care nu ma mai despart.
Sunt foarte sigur că în sticlă există magie. Spray-ul a trimis fluturi mici purtând buchete de flori cu miros de ocean, de aer proaspat...
Acum vi-ati dat seama ca a folosit  Fresh Model-ul.
Mie mi-a placut mult Lemon Idol pentru ca parca atunci am taiat o lamaie si tot mirosul a ramas in baie, iar copiii au preferat mirosul Levender Superstar cu uleiuri esentiale ce neutralizeaza mirosurile neplacute si elibereaza un parfum placut in aer., un miros imbietor de parfum de lavanda.

Va recomand cu mare drag toate aceste trei arome ale colectiei V.I.Poo pentru toalete fara miros !



Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

Un comentariu:

  1. Datorita unui hacker , o parte din tabloul de bord al blogului meu a fost stearsa.
    Din aceasta cauza nu puteti sa comentati pe blog.
    Multumesc pentru intelegere !

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.