duminică, 6 ianuarie 2019

Pulpa de porc (steak) in crusta de bacon cu cartofi la cuptor in sos de smantana si cascaval

By In bucatarie la Sidy   Posted at  12:25   Preparate din carne de porc No comments

Aceasta friptura este ceva mai lejera, o carne nu cu prea multa grasime ,care nici nu necesita prajire ci doar coacere si care poate fi acompaniata de minune de niste cartofi la cuptor in sos de smantana si cascaval.
Veți obține o friptura foarte moale, suculentă și nemaipomenit de gustoasă.
Gustul acestei combinații de steak de porc cu cartofi în sos nu poate fi redat prin cuvinte, iar aroma pe care o emană este atât de apetisantă, încât nu-i poți rezista tentației.
Sunt sigura ca veti fi incantati sa savurati bunatatea aceasta.


Avem NEVOIE de  

 1 kg pulpa porc
200 g bacon ( sunca crud-uscata)
- pentru marinata:
4 catei usturoi
50 g tamarin
100 ml apa calduta
sare
piper
paprika
- pentru garnitura
800 g cartofi
300 ml smantana pentru gatit
2 oua
259 g cascaval
2-3 catei usturoi
marar verde
sare
piper




MOD de PREPARARE :

Portionam pulpa de porc si o punem intr-un vas cu capac, apoi o asezonam cu sare, piper si paprika.
Tamarinul il rupem in bucatele si il inmuiem in apa calduta cam 15 minute.
Apoi il rasturnam peste portiile de steak peste care am pus si usturoiul trecut prin presa. Acoperim si lasam la rece cat mai mult timp, ideal ar fi de seara pina dimineata , cum am facut si eu.



Scoastem apoi bucatile de steak, le tamponam cu servet de hartie si le rulam in bacon- sunca crud uscata.



Le fixam cu frigarui mici sau cu scobitori si le punem intr0un vas termorezistent , uns cu putin unt.
Eu am pus si un strat de rondele de cartofi , peste care am tasturnat marinata, pentru ca asa au spus ...mofturosii mei.



Dam vasul la cuptor pentru aproximariv 60-90 de minute, pina se rumeneste carnea, depinde de fiecare cuptor.




Intre timp preparam garnitura.
Curatam cartofii si ii taiem in sferturi, apoi ii fierbem 15 minute in apa cu sare.
Rasturnam apa de pe ei si ii asezam intr-un vas yena.
Intr-un bol mai mare batem bine ouale si adaugam cascavalul ras, smantana, usturoiul si asezonam.




Rasturnam compozitia peste cartofi si dam vasul pentru aproximativ 40 de minute, la cuptor, la 180 de grade , sa se rumeneasca.



La sfarsit , dupa ce l-am scos din cuptor adaugam marar verde presarat deasupra.



Pofta mare sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.