sâmbătă, 21 septembrie 2019

Sensiblu Summer kit - Review

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:06   Articole diverse No comments

Da... vara e spre sfarsite,dar vacanta mea nu s-a terminat.Asa ca prietenii mei de la BUZZStore si de la Sensiblu s-au gandit la mine si mi-au trimis un minunat kit cu o crema cu morcov, susan si karite cu SPF30; un spray repelent care tine la o distanţa sigura de pielea noastra toate insectele; un șampon uscat care te scuteste de procesul de spalare, clatire, uscare si aranjare;un deodorant roll care te protejeaza de mirosul neplacut al transpiratiei pana la 24 de ore;

1 - L’Erbolario te ajuta sa obtii un bronz atragator ,o solutie cu factor de protectie adecvat.
2 - Dr. Hart Spray impotriva tantarilor si capuselor,
3 - Samponul uscat Batiste, iti reimprospatează si revitalizează parul intre două spalari,
4 - Dr. Organic – Deo roll cu extract de rodie ,are grija de sanatatea pielii .



 

 Desi mi s-a promis ca perioada campaniei se va mari, dupa 10 zile ma simt obligata sa scriu despre aceste 4 produse, doar cateva cuvinte !

1 -   L’Erbolario - Crema pentru protectia solara cu morcov, susan & karite



 Ca sa tinem departe arsurile solare, alergiile solare si imbatranirea pielii, avem la indemana produse de protectie solara. Eu am testat in aceasta vara, pentru prima data, produse din gama L’Erbolario, pe care le gasiti in farmaciile Sensiblu .Le-am primit de la prietenii mei BUZZStore.

Desi vara este pe sfarsite, totusi razele soarelui m-au ajutat sa folosesc aceasta crema cu factor de protectie adecvat, ce contine morcov, susan si karite cu SPF30,produse destinate protectiei intregului corp, in toate fazele de expunere la soare.
Este recomandata chiar si pentru pielea copiilor, pastrand pielea catifelata si elastica;  protejeaza impotriva radiatiilor UVA si UVB.
Formula este rezistenta la apa si ofera un efect revigorant.Crema contine substante naturale hidratante, hranitoare, fiind usor de aplicat.
Chiar dacă am petrecut abia trei zile la strand, am obținut un bronz frumos.Are un miros proaspat care iti place si este foarte ușor de aplicat , ajutand la prevenirea formarii ridurilor.

Am folosit crema mereu cand m-am expus la soare, si nu am avut nici o problema cu pielea, la finalul zilei. Recomand cu multa incredere !


2  - Dr. Hart Spray repelent impotriva tantarilor si capuselor


 „Tigrul de platan” unul dintre cei mai noi daunatori din România, este insecta care ne terorizează in ultimul timp.Muscăturile lui sunt periculoase deoarece pot transmite boli si provoaca diverse simptome, mancarimi locale, durere sau alergii extinse.
Pe mine m-a intepat doar unul pentru ca m-am facut cu acest spray foarte eficient si am reusit sa indepartez aceste insecte !
 Dr. Hart Spray repelent impotriva tantarilor si capuselor contine un produs natural extras dintr-o specie de eucalipt ,cu actiune repelenta împotriva insectelor, actionand timp de 6-8 ore.
O persoana care are si-a aplicat acest produs repelent pe piele, nu mai este “identificata” ca prada de catre insecte, ele sunt tinute la distanta, fara a le omori.
Face fata cu succes atat la padure cat si la balta unde tantarii sunt foarte bine.. facuti si rupti de foame. Un mare avantaj este dat si de cantitate 100 ml a spray-ului.
Îndepărtează insectele foarte repede , iar parfumul natural din uleiuri calmează, împrospătează si usurează pielea Este non-toxic si ecologic.
Poate as prefera sa aiba un miros mai proaspat, dar poate chiar acesta este cel care indeparteaza insectele...
Recomand cu caldura...



3 -   Samponul uscat Batiste



 


Spalarea parului zilnic nu este benefica pentru sanatatea parului pentru ca indeparteaza uleiurile naturale care mentin parul hidratat.
Samponul Batiste va va lasa parul sa se simta curat, cu un miros care nu iese in evidenta si usor...grizonat. dar la prima masare a scalpului, grizonarea dispare...
Este primul sampon uscat pe care l-am folosit si cu siguranta nu va fi ultimul.L-am folosit după cateva zile în care nu mi-am spalat parul si parul meu pare curat inca 3 zile.Mi-a dat părului volum,are un miros placut , este un produs de bună calitate.
Samponul uscat Batiste reimprospateaza instant parul intre doua spalari, lasandu-l curat, cu un miros proaspat, plin de textura si volum. Trebuie doar sa aplici spray-ul, sa masezi si sa il aranjezi putin.
La baza sampoanelor uscate Batiste se afla o formula inovatoare pe baza de amidon, care nu necesita clatire.
Stiti ca pe la sfarsitul anului 1700 amidonul era folosit în Statele Unite pentru a dezodoriza si colora perucile, era tehnica de samponare „fără apa necesară” ...?
Si barbatii folosesc samponul uscat,  de ce nu ar face-o? Barbatilor, parul le devine gras la fel ca la femei si spalarea zilnica a parului este daunatoare, pentru ca parul isi pierde uleiurile naturale.
Samponul uscat este in esenta o pulbere care absoarbe grasimea parului, dandu-i volum.
Sunt foarte multumita de rezultate si va recomand sa-l utilizati ,pentru ca va poate ajuta in situatii urgente.
Cu siguranta l-as cumpara din nou ! 



4 - Dr. Organic – Deo roll cu extract de rodie


 Un deo roll extrem de bland, foarte eficient, care ofera beneficii de ingrijire a pielii pentru toate tipurile de piele.
Lasa pielea sa se simta moale, neteda si cu o protectie de lunga durata impotriva mirosului.
Te protejeaza nu doar de mirosul neplacut al transpiratiei pana la 24 de ore,  dar are grija si de sanatatea pielii tale.
Rodia organica, aloe vera, uleiul de floarea soarelui, muschiul islandez si vitamina E hidrateaza toate tipurile de piele. Formula lasa pielea sa se simta moale, calmata si protejata.
Am cautat de peste un an sa gasesc un produs natural, care sa functioneze cu adevarat, pe pielea mea. Acesta este excelent: miroase divin, hidrateaza, pastreaza mirosul si dupa ce trece umezeala (este nevoie de un minut în plus pentru a se usca complet), dureaza mult timp.
Dr Organic imi permite sa ma simt si sa raman cu prospetimea rodiei toată ziua, fara piele lipicioasa, fara pete pe haine.
Un produs grozav care primeste 5 stele ! Vi-l recomand cu mare drag.


Sensiblu este una dintre cele mai mari retele de farmacii sub acelasi brand din Romania, prezenta in toate localitatile de peste 50.000 de locuitori, reteaua avand peste 480 de farmacii.
Prima farmacie Sensiblu a fost deschisa in 1997...

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.