vineri, 8 noiembrie 2019

Ceafa cu legume la Slow Cooker marinata in tamarind

By In bucatarie la Sidy   Posted at  16:45   Preparate din carne de porc No comments

Gătitul încet este cea mai sănătoasă modalitate de preparare, mai ales a cărnurilor, acestea fiind menținute la o temperatură constanta și scazută.
Aproape că gătește singur acest aparat iar ceafa marinata si apoi preparata in Slow Cooker este atât de fragedă încât se va topi în gură. 

Sosul obtinut este cu adevărat suficient pentru ați încânta papilele gustative ! 



Avem NEVOIE de : 

 

 1,5 kg ceafa porc
70 g tamarind
6 catei usturoi
100 ml ulei
1 lingura boia afumata
200 ml vin alb
2 morcovi
1 radacina patrunjel
1 ceapa
2 fire ceapa verde
1 ardei gras
1 gogosar
1 felie telina
2 rosii
patrunjel verde proaspat


MOD de PREPARARE:

 Ceafa taiată in felii potrivite  am pus-o intr-un bol .Tamarindul l-am rupt bucatele și l-am amestecat și hidratat in 100 ml apă calduță.
 

 Separat am pregătit marinada , unde am amestecat usturoiul trecut prin presă, uleiul, boiaua, vin, sare și piper, apoi le-am amestecat cu tamarindul hidratat


 .Feliile de ceafă le-am imbibat in parte in această marinadă și am pus la rece, acoperit, bolul pină a doua zi(carnea va fi mult mai fragedă și aromată). Dacă nu aveți așa mult timp, lăsați măcar 3 ore ceafa la marinat.

 Am tăiat morcovii rondele, la fel  ceapa verde și rădăcina de pătrunjel. Ceapa albă am tăiat-o solzișori, roșiile felii, ardeiul și gogoșarul mărunt și am tocat verdeața.


 A doua zi toate legumele tăiate le-am adăugat in oala, apoi am rasturnat conținutul bolului, in oala Slow Cooker cu marinada cu tot.





Am setat modul aparatului pe High si timp de 4 ore, timp in care puteti face ce doriti, pentru ca oala isi va face treaba si carnea va cadea efectiv de pe os.



 Friptura a iesit ceva divin, suculentă, aromată.



Deasupra am presarat verdeata proaspat tocata. 
Am lasat totul acoperit 15 minute.
 

Am scos carnea separat si sosul ramas l-am mixat cu blenderul vertical.A iesit un sos de iti venea sa il mananci gol...


 Dacă nu aveți o asemenea oala, nu-i nici o problema, urmand aceeasi pași, puneți totul intr-un vas termorezistent și introduceți în cuptorul preîncălzit la o temperatură scăzută sau la foc mic,  tot pentru 4 ore.
Serviți ceafa alături de garnitura preferata și mancați cu poftă !


 



Sa va fie de bine !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.