vineri, 15 noiembrie 2019

Review - Noile Persil Discs Universal 4 în1 și Persil Discs Color 4 în1

By In bucatarie la Sidy   Posted at  17:06   Articole diverse No comments

Indiferent de ocazie, întotdeauna e frumos să dăruieşti !
Dar...mie îmi place și să primesc.
Am primit un pachet care mirosea atat de frumos, doar după ce i-am indepărtat folia, înainte de al deschide. Normal că eram curioasă ce contine. Ridicand capacul am văzut o hartie viu colorată și de sub ea ieșea o ...adiere de primavara !
Florile ne sunt la indemană, cu un parfum proaspăt, persistent.
Am deschis coletul și am gasit kitul primit de la prietenii mei BUZZStore si Persil ,ce continea doua cutii cu capsule de detergent automat pentru rufe albe si colorate, mostre pentru prieteni, pliante informative si un frumos tricou personalizat.
Noile Persil Discs Universal 4 în1 și Persil Discs Color 4 în1 sunt primele capsule cu 4 camere ce oferă 4 beneficii într-un singur produs:
- îndepărtarea petelor
- prospețimea de lungă durată
- îngrijirea fibrelor
- stralucirea culorilor tesaturilor






Noua formula patrunde in interiorul fibrei si curata petele, lasand hainele perfect curate si stralucitoare.
Detergent capsule Persil  4 in1 curata foarte bine si lasa un miros placut si de durata, ofera stralucire si prospetime hainelor.Cum deschizi cutia simti mirosul, puternic, frumos, rezistent al capsulelor !
Se dizolvă imediat la contactul cu apa, sunt economice deoarece previn supradozarea, avand cele 4 compartimente,nici nu trebuie sa adaugi balsam.Are un consum mai mic de apa datorita formulei extrem de concentrate.









Dupa ce am spalat rufele cu aceste capsule, intreaga locuinta a fost invaluita de un parfum puternic, deosebit de placut.
A indepartat inclusiv petele de cafea de pe prosoapele de bucatarie.
Rufele stralucesc si sunt moi la atingere, miros extraordinar de frumos,are un parfum care se pastreaza mult timp in haine.
In ultima vreme a trebuit sa spal mai mult haine negre.Am testat acum Detergent capsule Persil Color, 4in1 .
Hainele negre isi pastreaza culoarea mai mult timp, detergentul nu coloreaza alte haine.
Asa ca, daca patiti ce am patit eu (o soseta bej am scapat-o printre hainele negre), nu veti avea surprize, nu se va colora.
Un detergent foarte bun pentru rufele negre,improspateaza culorile inca de la prima utilizare.




Ce putem face daca pe rufele albe apar pete galbene care nu ies la prima spalare?
Aceste pete contin pigmenti(din cafea, ceai, fructe, legume, condimente, sosuri) care nu sunt indepartate in intregime la prima spalare. Daca doza de detergent a programului de spalare a fost prea mica, aceste pete rezistente raman in tesatura.
Dar s-ar putea ca petele sa nu mai fie vizibile dupa prima spalare, iar dupa un timp, ele ar putea reveni ca urmare a actiunii oxigenului din aer, de exemplu atunci cand tesaturile sunt depozitate in dulapul cu lenjerie. Pigmentii din aceste tipuri de pete pot fi indepartati cu 2 capsule detergent Persil 4 in 1 pentru rufe albe, impreuna cu un intensificator de inalbire,cu condiția ca eticheta de intretinere a rufelor sa permita aceasta operatiune.Pentru a îndepărta petele extrem de negre sau de vechi, este necesar, în mod normal, să înmuiați peste noapte articolele de îmbrăcăminte în apă cu săpun în care să puneți și un agent de înălbire. 






Recomand acest produs tuturor celor care doresc sa improspateze albul tesaturilor. Nu uitati ca este un produs care are grija de mediul inconjurator.


Consider că aceste capsule sunt cele mai bune pentru rufele mele și imi ofera o dozare economa. Inainte foloseam mai mult detergent, dar acum stiu cat trebuie sa folosesc.
Ador faptul că primesc 4 produse în 1 singur, ceea ce ma face sa cheltui mai putini bani.
Miroase minunat, foarte proaspat și spală bine.
Sunt potrivite pentru rufe albe și pentru rufe cu culori rezistente.


 Recomand aceste produse tuturor celor care doresc sa improspateze culorile tesaturilor, sa indeparteze petele sau sa  aiba o prospețime si o stralucire de lungă durată a rufelor !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.