vineri, 10 ianuarie 2020

Review Purina One

By In bucatarie la Sidy   Posted at  07:28   No comments

Pentru a rezolva problemele de sănătate care sunt comune pentru pisici, Purina ONE a dezvoltat mai multe formule cu ingrediente cheie benefice.
Medicii veterinari si nutritionisti au facut cercetari si au reusit ca PURINA ONE® BIFENSIS® sa contina impreuna cu bacteriile functionale benefice, toti nutrientii cheie de care are nevoie pisica , inclusiv acizii grasi Omega 3 si 6.
Mi-am dorit mereu ca pisica mea sa fie fericita, sanatoasa, activa si sa aiba o viata cat mai lunga.
Cu ajutorul prietenilor mei de la BUZZStore si PURINA Romania , am sa reusesc in doar 3 saptamani sa o fac mai activa, mai sanatoasa cu o digestie normala si blanita ei sa straluceasca acum, mai ales ca au fost sarbatorile de iarna.
Expertii Purina au creat gama de hrana umeda Purina ONE care oferă o nutritie completa si echilibrata, preparata din ingrediente atent selectionate si substante nutritive.
Tot ei sunt cei ce au creat hrana uscata Purina ONE BIFENSIS®,o formula nutritionala unica, cu bacterii funcaionale benefice. Formula sa cu dubla aparare functioneaza in paralel la interior, ajutand la sprijinirea productiei naturale de anticorpi, si la exterior prin mentinerea sanatatii pentru piele si blana.
Cu hrana uscata si hrana umeda pentru pisici în doar 3 saptamani, am observat :
- un nivel de energie crescut
- digestie sanatoasa
- blana lucioasa

De departe dintre toate marcile pe care le-am achizitionat pentru pisica mea, aceasta a fost cea mai buna!


Am o pisica de interior de dimensiuni medii, care are un sistem imunitar sensibil si a reusit sa tolereze foarte bine acest aliment.
Am încercat mai multe marci de mancare pentru pisici , dar fie nu au ajutat foarte mult, fie nu i-a placut si nu le-a mancat.
Acum ii dau Purina One Coat&Hair Ball, pe care am introdus-o incet, amestecand-o cu mancarea ei veche in cantitati crescande. Acum adora aroma, aceasta mancare este uimitoare si o recomand cu incredere.
Hrana aceasta este special conceputa pentru a mentine blanita sanatoasa si moale-fina.
Pisica mea are acum un apetit grozav , o vad mancand cu nerabdare bobitele. Se bucura de gustul delicios al Purinei ONE.




Hrana uscata Purina ONE BIFENSIS® este o formulă nutritionala unica, cu bacterii functionale benefice. Formula sa cu dubla aparare functioneaza in paralel la interior, ajutand la sprijinirea productiei naturale de anticorpi si la exterior prin mentinerea sanatatii pentru piele si blanita.




 Pisica mea are nevoie de o buna functionare a tractului urinar, acum nu mai are probleme cu bilele de par si are nevoie de o hrana care sa o ajute la mentinerea greutatii ei optime.
Fiecare produs uscat sau umed este conceput pentru a satisface nevoile nutritive specifice pisicilor,pentru sanatatea intregului corp.

Dupa prima saptamana de cand mananca numai Purina One uscat si umed are un nivel ridicat de energie si vitalitate, ajutata de nutritia completa si echilibrata de inalta calitate a Purinei ONE.
Pisica mea nu mai doarme asa de mult, se joaca mai mult cu prietena ei din curte si este plina de viata.

Pisica mea are acum o digestie mai sanatoasa pentru ca Purina One contine cicoare, un ingredient natural care se dovedeste ca ajuta la îmbunatatirea digestiei.
Datorita surselor adecvate de fibre si digestiei oferite de Purina ONE, putem observa scaune mai ferme,comparativ cu alte produse fără cicoare.
Pisica vecinilor isi doreste adesea sa manance aceasta mancare noua si vine la noi acasa pentru a fura mancare pentru pisici, pentru ca ea adora acest produs.
Incercam sa o determinam sa manance mai multa mancare umeda, deoarece medicul veterinar a mentionat ca exista mai multe proteine in produsele alimentare umede.
Am introdus incet plicurile cu mancrea umeda ,amestecand-o cu mancarea ei veche ,in cantitati crescande pe perioada aceasta de 2 saptamani. Iubeste aroma , aceasta mancare este uimitoare si o recomand cu incredere.
Hrana umeda contine bucati fragede de mini fileuri si legume in sos delicios,este usor digerabila datorita ingredientelor de inalta calitate, bogate in vitamine si minerale care ofera pisicii o nutritie adaptata nevoilor in functie de stilul de viata si nevoilor specifice.


Astazi s-au implinit trei saptamani de cand pisica mea papa doar Purina One, umeda si uscata.
Blanita ei este sanatoasa, luceste,chiar si ochisorii ii stralucesc , pentru ca Purina ONE contine nutrienti specifici, incluzand acizi grasi omega 3 si 6 ,vitamine si minerale esentiale care ajuta la mentinerea pielii sanatoase a pisicii .
Purina ONE  este special formulata pentru ca flora intestinala a pisicii sa fie echilibrata, pentru a sprijini buna functionare a celulelor si pentru a sprijini un sistem imunitar sanatos .
In urma celor 3 saptamani de testare am observat ca pisica mea este mai energica , mereu cauta sa se joace, este mai vioaie, iar blanita ii straluceste foarte frumos.
A scazut mult si cantitatea bilelor de par eliminate ,datorită unei combinatii de fibre speciale,care ajuta  la limitarea eliminarii excesive a parului. Purina One ii asigura o digestie buna, un tract urinar sanatos , datorita minerale echilibrate, fara coloranti , fara arome artificiale si fara aditivi artificiali.
Concluzia dupa cele trei saptamani in care a mancat doar Purina One este ca de cand mananca numai Purina One pisica mea are un nivel ridicat de energie si vitalitate, ajutata de nutritia completa si echilibrata de inalta calitate a Purinei ONE. Pisica mea nu mai doarme asa de mult, se joaca mai mult cu prietena ei din curte si este plina de viata.
Blanita este mai lucioasa si digestia mult mai buna.
Recomand cu mult drag.
Multumesc BUZZStore si PURINA Romania pentru favoarea pe care mi-ati facut-o si i-ati oferit pisicutei mele aceasta hrana de calitate !

  #buzzPurinaONE si  #ONEprovocareade3saptamani.




Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.