joi, 2 iulie 2020

Detergentul capsule Lenor Spring Awakening si balsamul Lenor -Detergentul capsule Lenor Gold Orchid si balsamul Lenor Detergentul capsule Lenor Gold Orchid

By In bucatarie la Sidy   Posted at  14:16   Articole diverse No comments




Am primit de la prietenii mei BUZZStore kit-ul LENOR ce contine:


- 2 cutii de capsule de detergent predozat Lenor AllInOne PODS de cate 15 spalari (Spring Awakening si Gold)
- 1 sticla de balsam 1l Lenor Spring Awakening (33 spalari)
- 1 sticla de balsam 0,55l Gold Orchid (18 spalari)
- 10 capsule si pliante pentru prietenii mei
- o surpriza : un prosopel moale catifelat cu logo-ul Lenor

 
Ce as putea sa le ofer mai bun rufelor mele decat o colectie noua de detergent si balsam cu acelasi parfum ?Ele sunt PERECHEA PERFECTA, credeti-ma !
Astfel voi avea mai mult timp rufele ca noi, nu se vor decolora sau scamosa , vor fi moi si catifelate.
 
 

Detergentul capsule Lenor Gold Orchid are un miros seducator de vanilie pretioasa, care alina emotiile si calmeaza spiritul, o combinatie cu note de mimoza, trandafir si piersica, Lenor Gold Orchid iti ofera o experienta incredibila si seducatoare.
Te AMETESTE !



Atat detergentul cat si balsamul ofera o prospetime de lunga durata si protejaza culorile dupa fiecare spalare, lasandu-le catifelate, cu un miros intens.
Parfumul ramane in haine mult timp iar in dulapul meu miroase a orhidee vanilata.
Dupa prima spalare toti ai casei au intrebat imediat dacă folosesc un alt detergent ... au observat imediat noul parfum  si l-au catalogat ca este "foarte bun"... ceea ce înseamnă ca este acceptat de catre toti !
De cand imi doream un detergent si un balsam care sa aiba un miros puternic , nemaipomenit de placut si persistent !
Acum l-am gasit, este Lenor Gold Orchid.



Detergentul capsule Lenor Spring Awakening si balsamul cu acelasi nume prinde popularitate pentru ca sunt foarte practice si moderne.Este un detergent lichid gata dozat intr-o membrana de plastic care in contactul cu apa se dizolva si are marele avantaj ca este deja dozat, este foarte curat atunci cand il  folosesti. De asemenea, este foarte concentrat si asta inseamna ca ocupa mult mai putin spatiu, fiind foarte usor de utilizat si in calatorii.
Consider acest detergent capsule mult mai practic si mai eficient decat cel pudra pentru ca nu se imprastie si nu ramane semidizolvat in locasul pentru detergent de la masina de spalat.
Cutia in care se afla capsulele este special conceputa cu incuietori securizate pentru copii.Nu uitati ca atunci cand folositi detergentulsa auziti acel clic-clack si sa nu il lasati la indemana copiilor.
Trezirea indrazneata de primavara se simte ca o seara de primavara proaspata ce s-a imbibat in tesaturile noastre, pline de note de flori inflorite. Putem intensifica parfumul irezistibil cu balsamul Lenor Spring Awakening si apoi le intindem afara pentru a se usca in soarele cald de vara.



Miroase atat de proaspat si curat, este favoritul meu absolut nici nu ma gandesc la alt detergent.
Lasa un parfum de lunga durata si lasa hainele sa se simt moi, pufoase si catifelate, mai ales daca folosim atat detergentul cat si balsamul Lenor Spring Awakening(Trezirea primăverii).Cum deschizi capacul simti parfumul florilor de primavara cu note de patchouli natural si cedru alb, te simti complet revigorata si reimprospatata.
Cele doua sunt PERECHEA PERFECTA, ideala de folosit impreuna mereu...



La mine in sufragerie a venit primavara...am spalat materialul textil al fotoliilor cu detergent lichid Lenor Spring Awakening,le-am frecat bine , le-am limpezit apoi le-am scos in balcon sa se usuce ,de azi pana maine. Le-am adus in casa si mirosul inca persista iar tesatura s-a facut de parca era noua.
Recomand cu incredere atat detergentul lichid in capsule, cat si balsamul Lenor ,le voi cumpara in continuare.

TOTI prietenii mei au fost super incantati atat de detergentul lichid capsule cat si de balsamul Lenor. Si ei au spus ca le vor cumpara in continuare !



#buzzlenor, #perecheaperfecta si #LenorDetergent

@Lenor Romania si @BUZZStore

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.