duminică, 16 mai 2010

Ficatei surpriza

By In bucatarie la Sidy   Posted at  11:29   Preparate din carne de pui 14 comments






Avem nevoie de :

300 g ficatei de pui
500g bacon
1 mar
1/2 pahar vin alb
sare
piper
cimbru
chili
2 linguri maioneza light
150 g smantana( iaurt)
1 lingurita mustar
praf de usturoi
ceapa verde- optional
scobitori
ulei

Mod de preparare: 

Ficateii se spala , se curata si se lasa la scurs intr-o strecuratoare.
Baconul se taie in feliute cat mai subtiri.
Intindem feliile de bacon in care rulam cate un ficatel , apoi prindem cu o scobitoare sa nu se desfaca ruloul.
Intr-o tava punem hartie de copt unsa cu putina untura sau unt si asezam rulourile cu ficatei.Asezonam bine rulourile apoi un mar il taiem felii pe care le punem intre rulourile cu ficatei.
Deasupra punem putin ulei si cu vinul stropim ficateii.





Dam tava la cuptorul dinainte incalzit sa se rumeneasca ficateii si baconul.
Din maioneza, mustar, usturoi ,piper si smantana preparam un sos cu care vom servi ficateii.
Dupa ce sunt rumeniti bine ficateii ii servim cu cartofi natur si sosul dinainte pregatit.






Ficateii se pot servi reci fara garnitura, ca aperitiv.
Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

14 comentarii:

  1. Foarte ,foarte buni ficateii si am facut:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena Oprica

    Acu plec la piaţa..o idee buna !! Ficatei !!
    Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci...spor la preparat si sa-mi spui ce parere a avut familia....!

      Ștergere

  3. Chifor Ana

    Nu ma enerva Sidy ca imediat vin acolo.....!
    Îmi place .

    RăspundețiȘtergere
  4. Mimi Zami

    Hai ma Sidy , nu mai pune noutati , ca o sa ma scoata cu macaraua din casa ,dar bineinteles dupa ce darima usa ........arata super !
    Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandra Nica

    Miam...o idee pentru pranzul de maine! Te tzuc cu mult drag!
    Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  6. Victoria Gabriela

    Foarte frumos! Mirosul a ajuns deja la mine si mor de pofta! Arata excelent, Sidy! Pup!Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  7. Cam demult nu am mai facut ficatei si uite ca mi-ai dat o idee!Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.